loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه کامل ونگر پیش از فینال
مصاحبه کامل ونگر پیش از فینال

مصاحبه کامل ونگر پیش از فینال


آرسن ونگر پیش از فینال جام حذفی با رسانه ها صحبت کرد. در صورتی که آرسنال قهرمان جام حذفی شود، هم از منچستریونایتد در این افتخار جلو خواهد افتاد و هم موفق ترین مربی تاریخ این جام میشود.


تغییراتی که شاید دوست ندارید انجام دهید...
فشارهای زیادی را تحمل کرده ایم. بازی "هال سیتی" در سال 2014 بسیار سخت بود. سال 2015 برابر استون ویلا هم کار آسانی نداشتیم. خصوصا سال 2014 ، چون سال ها بود که جامی نبرده بودیم. به سادگی میتواند اتفاقی که برابر منچسترسیتی رخ داد در فینال هم رخ دهد.

موفق ترین مربی در جام حذفی...
همانطور که گفتم میخواهم قهرمان شویم چون فکر میکنم لایق قهرمانی هستیم. دو ماه اخیر عالی بازی کردیم، خوب نتیجه گرفتیم و در اوج بوده ایم. بازیکنان ما قهرمانی میخواهند. بعد از همه اینها اگر رکوردی هم شکسته شود، خوشحال میشوم اما نگرانی اصلی من این رکوردها نیست.

نگه داشتن یک رکورد...
واقعا دشوار است و نمیتوانم آن را پیش بینی کنم. دو مدافع اصلی را در میان دفاع از دست داده ایم. واقعا سخت است که پیش بینی کنید فوتبال در 20 سال آینده به کجا کشیده میشود... شاید 20 سال بعد یک ربات روی نیمکت بنشیند و یک کامپیوتر بازی را آنالیز کند و تصمیم بگیرد. شاید دیگر هیچ انسانی به عنوان مربی به روی نیمکت نباشد.

تفاوت بین پیروزی و شکست در این بازی ...
این همان چیزی است که همه را هیجان زده میکند. باید پذیرفت در این بازی شما میتواند یکی از 3 نتیجه ممکن را بدست آورید، پیروز شوید، شکست بخوری یا تساوی کنید. این همان چیزی است که فوتبال را فوتبال کرده است و مردم آن را دنبال میکنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰