loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های لسا درباره ستاره جدید تیم آرسنال
صحبت های لسا درباره ستاره جدید تیم آرسنال

صحبت های لسا درباره ستاره جدید تیم آرسنال

صحبت های سرمربی لسا در مورد ویوانه...
ویوانه در سطح اروپا از بهترین هاست. جوان است و میتواند از بهترین بازیکنان اروپا در آینده باشد. او از 18 سالگی برای تیم ملی اش گلزنی کرده است و در فوتبال زنان تاثیر گذار بوده . اکنون او بیست سال دارد. برای بایرن مونیخ بازی کرده و قهرمان بوندسلیگا شده و گلزنی کرده است. او چون ستازه ای است که به زودی پر نور خواهد درخشید. 
 
در مورد ذهنیت ویوانه...
بازیکنان بزرگ میخواهند همیشه بهترین باشند. دوست دارند با بازیکنان خوب بازی کنند. میخواهند برنده باشند و در محیطی باشند که بتوانند پیشرفت کنند. با باشگاه بزرگی برای ویوانه رقابت کردیم و او همواره دوست داشت که باشگاه آرسنال را ببیند و بخشی از تیم آرسنال باشد وآن چیزی بود که واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد. درست است که ما بازیکنان هلندی در تیم داریم، این ممکن است کمی به ما کمک کند اما او تازه به جمع ما اضافه شده و بسیار هیجان انگیز است. هممچنین او با خانواده اش صحبت کرده و هواداران نامی زیادی دارد  اما او دوست داشت بخشی از این باشگاه باشد و این چیزی است که  ما داریم و در باشگاه آرسنال خاص است. گاهی اوقات بازیکنان فقط میخواهند برای آرسنال بازی کنند و این چیزی است که ویوانه میخواست.
 
در مورد اینکه چرا او ما را برتر از دیگران میداند...
خب، او اولین نفر نیست. همین سالهای اخیر کیم لیتل را داشتیم که برگشت و کیم برنمیگشت اگر آینده ای برای خودش در اینجا نمی دید. هیتر اریلی به اینجا امد و بازیکنی چون جردن نابز پس از گذشت سالها همچنان اینجاست. فکر میکنم این میگوید که باشگاه سرمایه گذاری میکند و اینکه چگونه باشگاه آینده تیم بانوان را مدیریت میکند. برای ما بسیار مهم است که منابعمان را صرف بهترین بازیکنان کنیم چون این بهترین راه است که میتوانیم منفعت ببریم. فکر میکنم با وجود ویوانه فرصت فوق العاده ای برای گلزنی و بهبود کیفیت قدرت تهاجمی داریم. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰