loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از قهرمانی جام حذفی
مصاحبه ونگر بعد از قهرمانی جام حذفی

مصاحبه ونگر بعد از قهرمانی جام حذفی

آرسن ونگر یکی از سخت ترین فصل های خود را با شیرینی قهرمانی در جام حذفی پایان داد. این 13امین قهرمانی آرسنال به شمار میآید. ونگر برای هفتمین بار موفق شد تا این جام با ارزش را بالای سر ببرد. در تاریخ رقابت های جام حذفی آرسن ونگر رکورد دار قهرمانی است. آرسنال پرافتخارترین تیم جام حذفی انگلستان است.
آرسنال در  سال های 1930, 1936, 1950, 1971, 1979, 1993, 1998, 2002, 2003, 2005, 2014, 2015, 2017 قهرمان این جام شده است. این درحالی است که 20 بار در فینال شرکت کرده و 7 بار شکست خورده است.
اشلی کول با 7 بار قهرمانی در این جام پر افتخارترین بازیکن این جام محسوب میشود. او 2002-2003 و 2005 با آرسنال و چهاربار با چلسی قهرمان این رقابت ها شده است.
ونگر با قهرمانی در 1998, 2002, 2003, 2005, 2014, 2015, 2017 پر افتخارترین مربی جام به شمار میآید.


قهرمانی در جام حذفی ...
برای من افتخار بزرگی است چون کسی همچین افتخاری را ندارد. ما در بازی نیمه نهایی تیم بزرگ منچسترسیتی را شکست دادیم و امروز هم چلسی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی های بزرگی حاصل شد تا ما قهرمان این جام شویم. با دو عملکرد بسیار عالی داشتیم و برنده جام شدیم.

آمادگی تیم در این بازی ...
آخرین بازی های ما را ببینید. ما در هشت بازی اخیر خود 7 بازی را برده ایم و عالی بازی کردیم. تا دسامبر 20 بازی بدون شکست داشتیم. این فصل بیش از هرفصل دیگر در مارچ ضربه خوردیم.

این جام در تصمیم گیری برای آینده شما اثری دارد...
نه!  درست است که این پیروزی مثبت ارزیابی میشود اما من به دو دهه اخیر نگاه میکنم. هفته ی آینده در مورد قرارداد خودم بیشتر صحبت میکنم.

قهرمانی برابر چلسی، بازی مناسبی برا خداحافظی است...
هیچ خداحافظی عالی و بی نقص نیست. باید با مدیران جلسه بگذاریم. اگر انتخاب درستی برای ادامه راه باشم، ادامه میدهم. موضوع محبوبیت نیست، موضوع صلاحیت است.

باور دارید همچنان فرد مناسبی برای هدایت آرسنال هستید...
بله معتقدم همچنان صلاحیت دارم. البته که برای 35 سال نمیتوانم مربی در کلاس جهانی باشم. اگر شما باور ندارید پس حتما شما صلاحیت دارید

حقانیت شما...
من شغلی دارم که حالت عمومی دارد و همه از جزییات آن باخبرند. من با اعتراضات آشنا هستم و هستند کسانی که با من هم سو نیستند. هواداران؛ هوادار هستند و پشت تیم خواهند بود. من در طول فصل به این مسائل اهمیت نمیدهم و آنهارا نمیپذیرم ما توانایی های زیادی داریم و امروز آن را نشان دادیم. قبول دارم که وقتی یک خبرنگار با افکار و تصمیماتم مشکل دارد هرگز مصاحبه نکرده ام. وقتی بازی شروع میشود شما هوادار هستید پس حمایت کنید. بعضی بازی ها را در محیطی بد (خصمانه از سوی هواداران) انجام دادیم که من این رفتارها را ابدا قبول ندارم.

دوست دارید تیم شما چطور بازی کند...
اگر در دوماه گذشته بازی های مارا دیده باشید، عمکرد عالی ما را میبینید. بازیکنان ما عالی بازی کردند ما پتانسیل استثنایی داریم. اگر یکی دوبازیکن خوب بخریم حرف هایی در فصل بعدی خواهیم داشت.

چه نقشه ای برای فصل بعد دارید ...
افکار و نقشه های من برای من بماند! امشب از قهرمانی لذت ببریم و نگران آینده نباشیم. در حال زندگی کنیم بهتر است.

در خدمت باشگاه ...
من تلاش میکنم در خدمت باشگاه باشم. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که در طول فصل لحظات دشواری را سپری کردیم. همواره سعی کردم تسلیم نشوم. امروز برای ما ( من و بازیکنان ) روز بزرگی است چون تمام تلاش خود را کردیم که دست از تلاش برنداریم. وقتی به خوبی به پایان راه میرسید، جای افتخار دارد.

در مورد حمایت باشگاه از شما  ...
الان پاسخی نداریم. امشب مدال را برای خودم نگه میدارم و شب بزرگی برای من است. در آینده خواهیم دید چه رخ میدهد... اگر ماندنی شدم از این کنفرانس های خبری خواهیم داشت....
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰