loading
در حال بررسی درخواست شما
رسمی: باشگاه آرسنال قرارداد ونگر را تمدید کرد
رسمی: باشگاه آرسنال قرارداد ونگر را تمدید کرد

رسمی: باشگاه آرسنال قرارداد ونگر را تمدید کرد


استن کرونکه در مورد قرارداد جدید ونگر گفت: هدف ما قهرمانی لیگ برتر و کسب قهرمانی در اروپا است. هواداران، مدیران، مربی ها و بازیکنان همه در پی تحقق این اهداف هستند. هیئت مدیره تا زمانی که به این مهم دست یابد از تلاش دست بر نمیدارد. از نظر ما ( مدیران) آرسن ونگر بهترین فرد برای رسیدن به این اهداف است. او گذشته خوبی داشته و ما کاملا او را حمایت میکنیم.

آرسن ونگر و مدیراجرایی باشگاه ، آقای گازدیس تمام برنامه های خود را برای رسیدن به اهداف باشگاه مشخص کرده اند. آنها سعی دارند تا آرسنال را تبدیل به یک مدعی جدی قهرمانی بکنند.

آرسن ونگر که 7بار جام حذفی را بالا سر برده است و در این مورد رکورددار است بعد از قهرمانی در جام حذفی گفت: من عاشق این باشگاه هستم و با خوش بینی و هیجان به آینده ام در این باشگاه نگاه میکنم. ما تیم خوبی هستیم که میتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. ما برای قهرمانی در لیگ فصل آینده تمرکز خواهیم کرد و این تمرکز از تابستان آغاز میشود.

ونگر در مورد قراداد جدیدش گفت: خوشحالم که مدیران باشگاه آرسنال من را حمایت میکنند. آنها هرکاری انجام میدهند تا ما بتوانیم جام های بیشتری را کسب کنیم. ما میدانیم خواستگاه هواداران ما در سراسر دنیا چیست و برای آن تلاش میکنیم.

آرسنال فصل گذشته 110 میلیون پوند هزینه بازیکن کرده است و حدود 40 میلیون پوند برای آکادمی خود سرمایه گذاری کرده است.

گازدیس ، مدیر اجرایی باشگاه نیز بعد از تمدید قرارداد ونگر گفت: هدف ما در سراسر باشگاه قهرمانی در انگلستان و اروپا است. هر کاری انجام میدهیم تا این به این مهم دست پیدا کنیم. سعی میکنیم تیم را در تابستان تقویت کنیم و فصل آینده قوی تر ظاهر شویم. باشگاه در سال های گذشته از هر جهت پیشرفت داشته و باید این موفقیت ها  را با هواداران تقسیم کنیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰