loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از تمدید قرارداد
مصاحبه ونگر بعد از تمدید قرارداد

مصاحبه ونگر بعد از تمدید قرارداد

به این باشگاه عشق میورزم ...

آرسن ونگر یک قرارداد دو ساله جدید با باشگاه آرسنال منعقد کرده است. او در این باره با Arsenal Player صحبت هایی داشته است ...

لحظه ی بزرگی است .... چه حسی دارید ...
خوشحال و هیجان زده هستم.چون میتوانم جایی که عاشقش هستم کار کنم. باشگاه به داشته هایش احترام میگذارد و این برای من با ارزش است.هیجان زده هستم چون فکر میکنم پایان این فصل میتواند برای ما سکوی پرتابی باشد برای آینده ای روشن تر. ما تیم را پویا کرده ایم و این میتواند بسیار مهم و البته مثبت باشد. میخواهیم نقل و انتقالاتی مثبت داشته باشیم و نتیجه را در فصل بعد ببینیم.


تصمیم ساده ای بود که بمانید یا نه ؟!
برای من، چون به باشگاه علاقه ی عجیبی دارم تصمیم ساده ای بود. وقتی میتوانید رد حایی باشید که عاشقش هستید تصمیم همیشه ساده خواهد بود. تنها بخش سختی این تصمیم ، پاسخگویی به هوادارانی است که عاشق باشگاه هستند. یقین داشته باشید که دوست دارم همه هواداران را راضی و خوشحال ببینم.

پیام شما برای هواداران بعد از قرارداد دوساله جدید...
پیام من این است که هوای باشگاه را داشته باشید و پشت بازیکنان تیم باشید. ما هم سعی میکنیم در بهترین شرایط و وضعیتی باشیم که شما انتظار دارید. سعی میکنیم بازیکنان خود را حفظ کنیم و تابستان هم تیم را تقویت کنیم. ما میخواهیم آنها به روش ما ایمان داشته باشند.

مالک باشگاه در مورد جاه طلبی های ما چه گفتند ...
جاه طلبی ما نامحدود است.ما در جهانی به شدت رقابتی زندگی میکنیم، جایی که لازم است مالک باشگاه را حمایت کنید و او هم به شدت جاه طلبان رفتار میکند. ما برای هدفی مشترک با هم متحد هستیم.


فصلی که گذشت را در کل چطور ارزیابی میکنید ...
نیمه اول فصل بسیار مثبت بود. 20 بازی بدون شکست را ثبت کردیم. در لیگ قهرمانان هم شکست نخوردیم و از گروه خود به عنوان تیم اول بالا آمدیم. بازی اورتون و منچسترسیتی همه چیز را برهم زد. مدت ها بود در خانه شکست نخورده بودیم.بازی با مونیخ هولناک بود، با اینکه نیمه اول عالی بودیم اما ناگهان ورق برگشت و در پایان 180 دقیقه افتضاحی به بار آمد. آن بازی(ها) کاملا اعتماد به نفس تیم را از بین برد. ما کاملا از هم گسسته شده بودیم و باید باز میگشتیم و همه چیز را مرتب میکردیم. دوباره اتحاد به وجود میآمد. فصل را خیلی خوب تمام  کردیم. 10 بازی از 11 بازی آخر خود را بردیم که طبیعتا کار دشواری بود. فصل را خوب تمام کردیم و بسیار پویا ظاهر شدیم.

تابستان ....
ما ترکیب بزرگی داریم و باید برخی بازیکنان را از تیم جدا کنیم. باید بازیکنان قدرتمند را حفظ کنیم و دوباره تیم را بر اساس آن بسازیم. سخت روی پیدا کردن بازیکنان با کیفیت تمرکز خواهیم داشت. معتقدیم تیم قدرتمندی داریم و فقط به فکر قوی تر کردن آن هستیم. افرادی باید به تیم اضافه شوند که واقعا بتوانند روند بازی را تغییر دهند.


در منطقه خاصب به دنیال بازیکن خواهید بود ...؟!
اول باید بازیکنان قدرتمند خود را حفظ کنیم. پیروزی ها برابر چلسی و دو تیم شهر منچستر نشان داد تیم خوبی داریم و در ادامه باید بازیکنان تاثیر گذار به تیم اضافه کنیم. مهم نیست در کدام خط!

چند تغییر در فصل بعدی خواهیم داشت...
همیشه میخواهیم بهتر باشیم. در این دنیای رقابتی همه سعی میکنند بهتر و بهتر شوند ما هم استثنا نخواهیم بود. ما فراموش میکنیم چه بازیکنان خوبی داریم و سعی میکنیم در همه نقاط زمین بازیکنان بهتری جذب کنیم. طوری که اگر یک بازیکن با کیفیت تیم را ترک کرد، شک نکنید جایگزینش بازیکن بهتری خواهد شد. ما سعی میکنیم همه نقاط را تقویت کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰