loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ایوان گازدیس بعد از تمدید با ونگر
مصاحبه ایوان گازدیس بعد از تمدید با ونگر

مصاحبه ایوان گازدیس بعد از تمدید با ونگر


گازدیس بعد از تمدید قرارداد ونگر مصاحبه مفصلی را با سایت باشگاه آرسنال انجام داد.


چه تفکری پشت این قراداد بوده است...
اجازه بدید با مشخص کردن هدف شروع کنم. ما تصمیم داریم باشگاه را به جایی بازگردانیم که مدعی قهرمانی لیگ باشد. برای افتخارات اروپایی تلاش کنیم و به جلو حرکت کنیم. فوتبال به طور دائمی در حال حرکت است و ما هم نباید از آن عقب بمانیم. باید به جلو برویم و این حرکت را ثابت کنیم. این موضوعی است که باشگاه ، ونگر ، مدیران و مالک باشگاه بر سر رسیدن به آن هم نظر هستند. من هشت سال است با ونگر همکاری میکنم و کیفیت کاری او را در زمینه فوتبال به خوبی میشناسم. توانایی های انسانی ونگر هم بر من پوشیده نیست. ارزش های ونگر، کیفیت او و کلاس جهانی او باعث میشود تا او را در سمت خود ابقا کنیم.DNS ونگر برای باشگاه آرسنال است. او به سمت جلو حرکت میکند. او به جلو میرود و قهرمانی ها را برای آرسنال در تاریخ ثبت خواهد کرد تا هواداران به حضورش در آرسنال افتخار کنند. تعداد زیادی مربی سطح جهانی وجود دارد که دوست دارند با آرسنال همکاری کنند. فکر نمیکنم گزینه ای بهتر از آرسن ونگر پیدا کنید.


طبق گزارشات این قرارداد از پاییز روی میز ونگر بوده است، چرا زودتر قرارداد عقد نشد؟!
این موضوع ربطی به عقد قرارداد ندارد و الان جای پاسخگویی به آن نیست. موضوع الان این است که چه چیزی برای آینده باشگاه آرسنال مفیدتر است. این مصاحبه در مورد مردم یا قرارداد نیست، الان صحبت آینده باشگاه آرسنال است. صحبت سر افرادی است که بسیار به یکدیگر احترام میگذارند و در مورد آینده باشگاه بسیار حساس هستند و دوست دارند تا تصمیم درستی برای باشگاه آرسنال اتخاذ کنند. تصمیم عقد مجدد قرارداد با ونگر تصمیم بزرگی بود و هم باشگاه و هم شخص آرسن ونگر میخواستند عمیقا به این موضوع فکر کنند. همه میخواهیم باشگاه را به جلو حرکت دهیم. باید فردی را انتخاب میکردیم که برای این جایگاه مناسب باشد و ما ونگر را بهترین فرد دیدیم. نگاه به سوی جلو نمیتواند با تصمیماتی احساسی رقم بخورد. ما نگاهمان به جلو است و ما با آرسن ونگر به اینده ایمان داریم.


2 سال قراداد است ... میدانید بعد از آن چه رخ میدهد...
هیچکس نمیداند. فوتبال به شدت رقابتی شده و با سرعت در حال تغییر و تحول است. ما در پایان فصل دوم به بقیه ماجرا فکر میکنیم. البته میدانیم که بلاخره باید به دوران پساآرسن ونگر هم برسیم اما نباید این تغییرات احساساتی باشد. تصمیم امروز برای تمدید قرارداد ونگر هم احساساتی نبوده است. ونگر اگر اعتقاد نداشت که میتواند باشگاه را به جلو ببرد مطمئن باشید خودش قراداد را امضا نمیکرد.


مدام در مورد آینده باشگاه و مرحله بعدی صحبت میکنید، این مرحله بعدی چیست .؟!
مرحله بعدی یعنی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر بودن. اگر در آن جایگاه باشیم به معنای رفتن به مرحله ی بعدی است. البته مهم است بتوانیم در چندین رقابت همزمان شرکت  کنیم و نتیجه بگیریم.گاهی که فرم بدی دارید باید بتوانیم تیم را نجات دهید. گایه بازیکنانی در دسترس نیستند یا مصدوم هستند باید بتوانید تیم را از این مرحله عبور دهید. همه این ها میتواند درپایان فصل نتیجه را تغییر دهد. برای آنکه در سطح جهانی باشید باید نگرشی در سطح جهانی داشته باشید. باز هم تاکید میکنم برای این تصمیم بسیار فکر شده است و با اینکه حقایق ناراحت کننده ای در باشگاه داریم اما همچنان بر تصمیم خود پایبندیم. ما مردی را برای این پیشرفت انتخاب کردیم که فکر میکنیم بهترین فرد برای این کار است.


منتقدان میگویند چهارم شدن در شان آرسنال نیست ...
هدف ما فقط قرارگرفتن در بین چهار تیم بالای جدول نیست. اگر ما فکر میکردیم که فصل گذشته دوم شدیم پس کافی است 100 میلیون پوند هزینه در تابستان نمیکردیم.سرمایه گذاری تابستان قبل برای ما سنگین بود فقط به دلیل اینکه میخواستیم به جلو حرکت کنیم. کسی نمیتواند گارانتی کند که هرسال لیگ برتر را میبرد امـــــــا این هدف ماست. من فکر میکنم معمولا نظرات سیاه و سفید هستند اما این نظرات دقیق نیستند. اگر مربی را اخراج نکنید به معنی آن نیست که شما جاه طلب نیستید یا هدفمند نیستید. شما افرادی که شما را بهتر و بهتر میکنند را نباید اخراج کنید. ما امسال خیلی واضح اهداف خود را اعلام کردیم و میخواهیم به آنها برسیم...

پیام شما برای هواداران ....
میخواهیم کاری کنیم که شما به تیم خود افتخار کنید. نوعی از افتخار که چند روز پیش در ومبلی شاهد آن بودیم. لحظات باشکوهی بود که برای همیشه در تاریخ باشگاه آرسنال جاودانه میشود. در ومبلی به خوبی میشد وحدت را بین همه آرسنال دید. این همان چیزی است که از هواداران توقع داریم. پایان این فصل فوق العاده بودیم.بیایید پشت تیم باشید و آن را حمایت کنید. ما میتوانیم قهرمانی های زیادی به دست آوریم.جمله همیشگی باشگاه را به خاطر داشته باشید " پیروزی ها هماهنگی را افزایش میدهد"


و اگر هواداران انتقادها را نسبت به مدیران و مربی ادامه  دهند ...
باید طوری بازی کنیم که هواداران راضی باشند و به حمایت از تیم بپردازند. ما نسبت به این موضوع هوشیار هستیم. ما باید به آنها در زمین و بیرون از زمین این تعهد را نشان دهیم. ما بسیار قوی تر هستیم اگر نشان دهیم استدلال بهتر و قوی تری داریم. بیایید پشت تیم باشید و از باشگاه حمایت کنید.پیشرفت باشگاه را در سال های اخیر دیده ایم.آرسن ونگر در دوران بسیار سخت مالی باشگاه را رها نکرد و آن را در بهترین شرایط ممکن نگه داشت.سه بار قهرمانی جام حذفی در چهار سال بسیار آمار خوبی است و نشان دهنده جاه طلبی ماست. من فکر میکنم محیز ما برای کار دشوار شده است ( تیم های دیگر قدرتمند شده اند) باز هم تاکید میکنم میتوانیم قهرمانی های زیادی را به دست بیاوریم. ما در سال های اخیر اوزیل ، سانچز و ژاکا را خریده ایم که بازیکنان بزرگی هستند.

در چه جایگاه هایی نیاز به تقویت داریم ، چه در زمین و چه بیرون آن ...
ما این کار را به طور ادامه دار انجام میدهیم.همواره در مورد اینکه چطور میتوانیم پیشرفت کنیم صحبت میکنیم. ما در زمین و بیرون زمین نیاز به تغییراتی داریم و شما بزودی آنها را خواهید دید.


امیدشما برای فصل آینده آرسنال ...
خوب ! امیدواریم فصل را قدرتمند شروع کنیم. امیدواریم افتخارات بزرگی به دست آوریم.من ، مدیران و آرسن ونگر میخواهیم باشگاه آرسنال قدرتمندتر از همیشه باشد.امید من برای سال آینده قهرمانی لیگ برتر است.

سفر به سیدنی ...
من سه ماه در سیدنی زندگی کرده ام. من آن زمان دانشجو بودم و عاشق آن شهر بودم، شهر زیبایی است و امیدوارم بتوانیم سیدنی را ببینیم.امیدوارم رابطه خوبی با هواداران آرسنال در سیدنی برقرار کنیم. مکان فوق العاده است و نمیتوان شروع خوبی باشد.

کلام آخـــــــــــر ، قهرمانی جام حذفی در ومبلی ...
با تعداد زیادی از هواداران صحبت کردم. آنهایی که بارها شاهد قهرمانی آرسنال در جام حذفی بوده اند.برای قهرمانی در جام باید با قهرمان لیگ بازی میکردیم و پیروز هم شدیم. خیلی ناراحت کننده بود که لیگ قهرمانان را از دست دادیم. ما در بازی با چلسی بیانیه ای صادر کردیم که خیلی دقیق از اهداف ما صحبت میکرد. من تحت تاثیر قرارگرفتم نه تنها با بازی بازیکنانمان بلکه با هواداری هوادارانمان...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰