loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری: ونگر باید لیگ برتر را تصاحب کند
آنری: ونگر باید لیگ برتر را تصاحب کند

آنری: ونگر باید لیگ برتر را تصاحب کند


آنری معتقد است زمان آن فرا رسیده است تا ونگر باری دیگر قهرمان لیگ برتر شود.بعد از ماه ها کش و قوس بلاخره چهارشنبه رسما اعلام شد که آرسن ونگر دو سال دیگر مربی توپچی ها خواهد ماند.او که سپتامبر 1996 به آرسنال آمده است بیش از 20 سال است که سرمربی توپچی های لندنی است.

آنری در مورد قرارداد جدید ونگر گفت: سوپرایز بزرگی نبود که قرارداد ونگر تمدید شود اما زمانی مشخص میشود این تصمیم درست بوده است که آرسن ونگر بتواند بعد از 13 سال ناکامی باری دیگر قهرمان لیگ برتر شود. من دو هفته پیش هم گفتم که او میماند و امروز مشخص شد پیش بینی اشتباهی نکرده ام.مردم در مورد اعلام روز چهارشنبه صحبت میکردند اما زمانی این اعلام جدی بود که او فصد ترک باشگاه را میداشت. اما او باشگاه را ترک نکرد و مدیران تصمیم گرفتند باری دیگر او را در جایگاهش ابقا کنند.چیز جدید رخ نداده او 21 سال اینجا بوده و حالا سال بیست و دوم و بیست و سوم فرا رسیده است.

به عنوان یک هوادار آرسنال که مدتی زیر نظر ونگر بازی کرده ام و برای او احترام ویژه ای قائل هستم، خوضجالم که ماندگار شده اما باید دید آیا میتواند لیگ برتر را تصاحب کند یا نه. قهرمانی لیگ برتر نشان میدهد تصمیم امروز تصمیم درستی بوده است یا نه.
آنها فصل را عالی تمام کردند اما جام حذفی که با چند بازی تمام میشود داستانش با 38 بازی فرق دارد. همه منتظر قهرمانی لیگ هستند ، بازیکنان ، هواداران باشگاه و حتی خود آرسن ونگر... این چیزی است که همه منتظر آن هستند چون خوب بودن در یک روز یک چیز است و خوب بودن در 38 بازی یه چیز دیگر است...

آنری تواسنته است در فصل 2003/2004 برای آرسنال 30 گل به ثمر برساند که یک رکورد محصوب میشود.

آنری در پایان گفت: بارها از ونگر شنیده ایم که یک یا دو بازیکن به تیم اضافه میکند و امیدوارم است این روش نتیجه دهد اما باید دید این بار چه رخ میدهد. امیدوارم تغییر تاکتیکی در تیم آرسنال باعث قهرمانی در لیگ سال آینده شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۷۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰