loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر مربی آکادمی آرسنال میشود
مرتساکر مربی آکادمی آرسنال میشود

مرتساکر مربی آکادمی آرسنال میشود

او فصل آتی را به عنوان یک مهره مهم و با تجربه در تیم خواهد بود و از فصل بعدتر به عنوان مربی آکادمی آرسنال فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
ونگر معتقد است مرتساکر به دلیل شخصیتی که دارد کاراکتر بسیار مناسبی است تا بچه ها و بازیکنان جوان از او بیاموزند. ونگر در مورد ساکر گفت: او بسیار متفکرانه بازی میکند و  متعهد است تا به بقیه کمک کند. او میتواند با بچه های آکادمی ارتباط خوبی بگیرد.

مرتساکر هم در این مورد به سایت باشگاه گفت: یک آغاز هیجان انگیز برای بخش جدیدی از زندگی من خواهد بود. همین که میتوانم در کنار خانواده آرسنال بمانم خیلی خوب است. در این فصل تمام تمرکز خودم را برای موفقیت تیم خواهم گذاشت و فصل آینده با جوانانی شروع میکنم که میخواهم آنها را طوری آماده کنم که بتوانند برای آرسنال بازی کنند...

گازدیس هم در مورد این خبر چنین گفت: ما در آرسنال معتقدیم باید به پتانسیل های جوانان خود ایمان داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم و شکوفا سازیم. من شخصا فکر میکنم مرتساکر میتواند این کار را انجام دهد

مرتساکر متولد شنبه، ۷ مهر ۱۳۶۳ در هانوفر آلمان است. او در سال 2011 تنها چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات به آرسنال پیوست. در آن روز یوسی بنایون، آرتتا و سانتوس هم به آرسنال آمدند. در اولین بازی لیگ برتری خود ، مقابل سوانسی بازی کرد و آرسنال 1-0 با گل آرشاوین آن بازی را برد. او در شش سال حضورش (تا امروز) در آرسنال 208 بازی برای توپچی ها انجام داده است. مرتساکر در سال 2012 اولین گل خود در آرسنال را به تاتنهام زد، آن بازی با نتیجه 5-2 به نفع آرسنال پایان یافت. پر هشت گل برای توپچی ها زده است. او با آرسنال 3 جام حذفی را کسب کرده است. مرتساکر در بازی های ملی 104 بار برای ژرمن ها به میدان رفته است. او از 9 اکتبر 2004 عضو تیم ملی شد و 10 سال بعد توانست جام جهانی 2014 برزیل را بالای سر ببرد. او دقیقا اسطوره ای برای دوران جدید آرسنال است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰