loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه سایت رسمی آرسنال با لئا ویلیامسون
مصاحبه سایت رسمی آرسنال با لئا ویلیامسون

مصاحبه سایت رسمی آرسنال با لئا ویلیامسون

صحبت های لئا ویلیامسون درباره علت موفقیتش در رهبری تیم آرسنال

در مورد اینکه به طور چشمگیری به یک نقطه کانونی تبدیل شدی...
فکر میکنم در نیم فصل قبل که برای من ایده آل بود تقریبا در تمام بازی هایی که میتوانستم حضور داشته باشم بازی کردم. شاید فقط یک یا دو بازی را از دست داده باشم ولی به عنوان یه بازیکن جدید الورود، همیشه  مقداری شایعه وجود دارد و با این مسائل کنار می آیی چون تازه وارد و جوان هستی.
اما اکنون واقعا دوست دارم مسئولیت ستاره بودن ، یک بازیکن ستاره بودن و حفظ جایگاهم در تیم را بر عهده بگیرم
این در مورد سازگاری است و من استاندارد های بالا را کسب کردم. بازی برای ترکیب تیم اصلی بانوان نیاز به آن جایگاهها و توانایی های بالا دارد.

در مورد آسان بودن مسئولیت پذیری....؟
برای اینکه صادق باشم باید بگویم که من همیشه به خود مگویم تحت فشار هستم. شما این احساس را پیش از 90 دقیقه بازی ندارید. اما در حین بازی و پس ازآن این حس من را در بالاترین سطح بازی ام نگه میدارد و مرا متمرکز میکند. مسئولیت داشتن و تحت فشار بودن در اثر نقشی که بر عهده دارم خصوصا به عنوان یک مدافع میتواند برای من خوب باشد و امیدوارم تاثیرش را بر عملکردم نشان دهد.

در مورد اینکه او ذاتا شخصیت مسئولیت پذیری دارد...
مسئولیت و رهبری همواره در وجود من بوده و من واقعا نمیتوانم آن را ترک کنم . من یک تازه وارد به تیم هستم و سعی میکنم بنشینم و نشنوم و راهی را به شیوه ای که خودم میخواهم رهبری نکنم اما این فقط کار ساز نیست. این در ذات من است. این متواند یک قابلیت ارزشمند در تیم باشد وقتی که افراد زیادی داشته باشیم که بتوانند رهبری کنند. من راهی را برای خودم رهبری میکنم. برای خودم استانداردهایی پایه گذاری کردم. اگر افراد دنبال کنند و اگر موافق ان باشند بسیار عالیست. اما ما در این تیم تعداد کمی رهبر نداریم . هر چیزی را میتوانم پیشنهاد دهم، نمیتوانم ساکت باشم. هر چیزی میتوانم پیشنهاد دهم ف هر چیزی و عملی که در زمین از من می آید، خارج از زمین یا در زندگی، من نمیتوانم این احساس را پنهان کنم. این در ذات من است و من فکر نمیکنم هیچوقت مرا ترک کند.

در مورد اهمیت نگهداشتن خود در سطوح بالای استاندارد...
عمیقا. فکر میکنم این تفاوت بین یک فوتبالیست سطح بالاست. این فقط مربوط به بازی نیست. مادرم سالهایی که در حال رشد بودم میگفت این یک سرگرمی است و این نبود. برای شروع ، این زندگی من است، این شغل من است. اگر به آن نگاه کنید نمیتوانید به موقع برای کار خود آماده شوید. بنابراین خوردن غذاهای مناسب، تمرینات صحیحو نگه داری از خود همه و همه در بازی دست به دست هم میدهند. هر کس برای زندگی اش اینگونه آماده نشده باشد، واقعا لیاقت اینجا بودن را ندارد. زمانی که من جوان بودم فکر میکردم واقعا اهمیت دارد که این استانداردها را در خود داشته باشم. اگر بتوانم به آنها دست یابم عالیسیت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰