loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری آرسنال در استرالیا
کنفرانس خبری آرسنال در استرالیا

کنفرانس خبری آرسنال در استرالیا



کنفرانس خبری آرسن ونگر در کنار کوشینلی ، مرتساکر و پتر چک در سیدنی استرالیا

سوالات متعددی درباره ی فعالیت آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ، اهداف دو ساله ی آرسن ونگر بعد از تمدید قرارداد و تاریخ احتمالی بازی کردن الکساندر لاکازت توسط خبرنگاران پرسیده شد .


🔹درباره ی تغییرات جدید در فصل پیش رو
🔸ما سیستم های زیادی را بررسی و امتحان کردیم ، در حال حاضر در تور پیش فصل ما در ادامه فصل قبل هستیم  . در برخی بازی ها ما با چهار دفاع بازی کردیم و در برخی بازی ها با سه دفاع . در شروع فصل جدید ما قطعا با سه دفاع بازی خواهیم کرد .


🔹درباره قرارداد جدید و اهداف تیم
🔸 هدف ما برد تک تک بازی هاست ، لیگ جزیره در حال حاضر بسیار لیگ دشواری است ، در این لیگ 6 یا 7 تیم حضور دارند که برای کسب قهرمانی در رقابت های مختلف با هم می جنگند و بردن هر جامی هم سختی های خودش را دارد .

🔸ما میخواهیم برای بردن لیگ بجنگیم ، برای بردن دوباره ی جام حذفی بجنگیم ، ما در یورو لیگ حضور داریم و میخواهیم آن را ببریم . ما باید برای اهدافمان آماده جنگیدن باشیم .

🔸ما فصل پیش را در شرایط خوبی به پایان رساندیم ،ما 10 بازی از 11 بازی آخرمان را بردیم و میخواهیم این رویه را ادامه دهیم .


🔹برنامه های شما برای دو سال آینده
خب ، من این شانس را داشتم که برای مدت زیادی سرمربی آرسنال باشم و تمام تلاشم را برای موفقیت باشگاه میکنم . موفقیت یعنی بردن لیگ جزیره و امیدوار بودن برای برد چمپیونزلیگ . من فکر میکنم  مدت زیادی در آرسنال ماندم چون به ارزش های باشگاه وفادار بودم ، ارزش هایی که برای من بسیار مهم است.  یکی از آن ارزش ها بردن جام است . مهمترین ارزش این است که ما بدانیم که هستیم و چه چیزی برای ما مهم است و از این داشته ها برای بردن بازی فوتبال استفاده کنیم و این کاری است که من تا پایان قراردادم انجام خواهم داد.
من میخواهم تک تک بازی ها را ببرم و از باخت تیم ناراحت و غمگین میشوم و البته این بخشی جدانشدنی از مربیگری است .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰