loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر سیدنی
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر سیدنی

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر سیدنی

🔸 درباره  تجربه ی بازی کردن در استرالیا
قبل از هر چیز باید بگویم از حضور این تعداد تماشاچی شگفت زده شدم ، چنین استقبالی از این بازی نشان میدهد که مردم استرالیا بسیار ورزش دوست هستند و ما هم اینجا طرفداران زیادی داریم .ما در چهل سال اخیر برای اولین بار به این کشور سفر کردیم و مطمئنم هم من هم بازیکنان از دیدن این همه طرفدار آرسنال و فوتبال شگفت زده شده اند .


🔸دربار دروازبان سیدنی اف سی که قبلا در باشگاه آرسنال تست داده بود
 به یاد نمی آورم ،من مدت زیادی است که در آرسنال هستم و بازیکنان زیادی در تیم بودند که ماندگار نشدند اما اگر این خبر واقعیت داشته باشد اشتباه کردیم که او را جذب نکردیم!


🔸 درباره ی پنالتی
بله ، ما اشتباه کردیم . ما باید توپ را به آن ها پس میدادیم . در حین بازی همیشه تصمیم سختی است که بدانیم چطور باید رفتار کنیم اما از نظر من باید توپ را به آنها پس میدادیم.من نمیدانیم ولبک ویدیو ی آن صحنه را دیده است یا نه اما طبق آنچه من در ویدیو دیدم آن توپ پنالتی نبود . هنوز با دنی صحبت نکرده ام اما فکر میکنم پر رفت تا توپ را به آنها بازگرداند اما نمیدانم چه اتفاقی افتاد .


🔸 درباره اینکه تعداد زیادی بازیکن در پست دفاع وسط داریم
شاید شما درست می گویید  هر چند من اینطور فکر نمیکنم ، کوشینلی بازی نکرد ، گابریل مصدوم است ، موستافی و هولدینگ همراه تیم نیستند . بسیاری از  بازیکنانی که امروز در پست دفاع بازی کردند میتوانستند جلوتر هم بازی کنند .


🔸 چرا بعضی از بازیکنان اصلا بازی نکردند
کوشینلی در دوبازی اول فصل محروم است و من نمیخوام با بازی دادن او ریسک کنم . او از نظر فیزیکی خیلی خوب تمرین میکند و من نمیخوام با بازی دادن او ریسک مصدوم شدنش را بپذیرم . همچنین درباره ی رمزی ، او هم طی چند فصل اخیر مصدومیت هایی را پشت سر گذاشته است و من نمیخواهم او را در معرض مصدومیت قرار بدهم .میخواهم زیر ساخت خوبی برای بازی او فراهم کنم ، او شنبه شب بازی خواهد کرد .


🔸 درباره اوسپینا
اوسپینا تازه برگشته است و ما سه دروازبان داریم ، آن ها را به صورت چرخشی بازی خواهم داد .


🔸لاکازت با گلی که زد فشار زیادی را از روی خودش برداشت ، زمان زیادی برای لاکازت طول نکشید تا اولین گلش را به ثمر برساند در 15 دقیقه او روی پاس ایوبی دروازه حریف را باز کرد .
این که شما در اولین بازی برای تیم گل بزنید بسیار مهم است زیرا بار زیادی را از دوش شما بر میدارد ، شما مهاجم هستید و همه از شما انتظار دارند که گلزنی کنید .میتوانستید ببینید که او (لاکازت) خوشحال بود و تلاش میکرد با سرعت و دیدش بازی را برای ما ساده تر کند ، ما حریف سخت کوشی را در برابر خودمان داشتیم ، آن ها برای هر توپی میجنگیدند و دروازبانشان بهترین بازیکن زمین بود .


🔸 درباره ی دنی ولبک
 من باید بگویم که او به سختی تلاش کرد ، او موقعیت های خوبی را در نیمه اول بوجود آورد و خیلی به گل زدن نزدیک بود . او همان کاری که ما از او انتظار داشتیم را انجام داد ، او یک بازیکن در خدمت تیم است و من فکر میکنم فصل خوبی در انتظار او است .

 

 

آرسنال

 

سئاد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰