loading
در حال بررسی درخواست شما
جشن تولد سه سالگی سایت
جشن تولد سه سالگی سایت

جشن تولد سه سالگی سایت

جشن تولد سه سالگی کانون هواداران آرسنال در یکی از کافی شاپ های مدرن تهران واقع در خیابان ولیعصر نرسیده به فاطمی برگزار شد.
در این جشن که از ساعت 14 الی 17 برگزار شد 40 نفر از طرفداران پر شور آرسنالی با حضور سبز و گرم خود مجلس را حسابی رونق بخشیده بودند.
در این میهمانی که قرار بود دو مهمان ویژه یعنی آرش برهانی و حنیف عمران زاده داشته باشد بدون این دو برگزار شد . آرش برهانی به دلیل حضور در تمرین استقلالی ها به دلیل بازی این تیم روز شنبه و عمران زاده به دلیل مشکلات پیش آمده نتوانستند خود را به این مجلس برسانند
این میهمانی با سخنرانی آقایان ساداتی و امیراحمدی راجع به اهداف کانون هواداری و مسائل پیرامون آن و هم چنین ویژگی های جدید سایت و کارت های هواداری آغاز شد و میهمانان بعد از معرفی خود پذیرایی شدند . هم چنین جوایز برندگان مسابقات مختلف سایت از جمله فوتبال فانتزی و 1886 اهدا شد .
جوایز شامل پیراهن باشگاه آرسنال و پک های دی وی دی مربوط به مرور فصل های آرسنال از سال 2001 تا 2006 بود که به شماره های زیر اهدا شد.

دوستان عزیز با شماره های زیر که برنده پک های ویژه دی وی دی آرسنال شدند :

0913...541
0912....025
0912...874
0917....397

در این بین به قید قرعه به کاربران عزیز شهرستانی نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

در پایان جشن نیز افرادی که خواستار کارت های هواداری شده بودند همراه با یک پوستر مخصوص تیم آرسنال با طرح آرسنال . آی آر اهدا شد

در پایان با تشکر ویزه از آقای سید علی ساداتی که زحمت های بسیار زیادی در برپایی و اداره این جشن کشیدند از تمام شما کاربران آرسنالی دعوت می کنیم تا با حضور در جشن ها و قرار های بعدی بار دیگر نام کانون هواداران آرسنال را در ایران زنده تر کنید.

 

دوستان عزیز می توانند با کلیک بر روی لینک توپخانه در قسمت راست زیر مشخصات نویسنده وارد صفحه موضوع مورد نظر شوند و از عکس های موجود استفاده کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۸۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰