loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد پالاس برای مدافع آرسنال
پیشنهاد پالاس برای مدافع آرسنال

پیشنهاد پالاس برای مدافع آرسنال

طبق گزارش تلگراف، کریستال پالاس پیشنهادی در حدود ١۶ میلیون پوند برای مدافع آرسنال کالوم چمبرز ارائه کرده است؛ و این درحالی است که آرسن ونگر در این تابستان لیستی از بازیکنان خروجی برای باشگاه آماده کرده است.

دروازه‌بان ژسنی درحال تمام کردن یک انتقال ١٠ میلیون پوندی به یوونتوس است، وست‌برومویچ آلبیون امیدوار به امضا قرارداد با کیران گیبز است و لوکاس پرز هم هدف چند باشگاه از اسپانیا و ترکیه می‌باشد.

با احتمال خروج اولیویه ژیرو، آرسنال به راحتی می‌تواند بیش از ۵۰ میلیون پوند از هزینه‌هایش را تنها با فروش بازیکنان فرعی خود جبران کند، و حتی پیش از تصمیم گیری سانچز و اوزیل، آماده دریافت پیشنهادها برای چمبرز می‌باشد، بازیکنی که تنها ٣ سال پیش از ساوتهمپتون به مبلغ ۱۶ میلیون پوند خریداری شد.

چمبرز تجربه مثبتی از حضور قرضی اش در میدلزبورو در فصل گذشته داشت اما، بعد از یک شروع امیدبخش از آرسنال در نقل و انتقالات، به نظر می‌رسد اعتماد به نفس خود را از دست داده و برای یافتن یک نقش مشخص در ترکیب تیم دچار مشکل است.او در پست دفاع راست، دفاع مرکزی و هافبک مرکزی بازی کرده است و درحالی که از پس این پست ها برآمده است، سوالاتی راجع به سرعت و قدرت بدنی او مطرح می‌شود.

او پیش‌تر در این تابستان جزوی از تیم ملی انگلستان در جام ملت های اروپا زیر ۲١ ساله ها بود که موفق به راهیابی به نیمه نهایی شد و در آن مسابقات در کنار راب هولدینگ، هم تیمی اش در آرسنال بازی می‌کرد. او همچنین سه بار در پیراهن تیم بزرگسالان حاضر شده است و در ٢٢ سالگی به وضوح به نظر می‌رسد که در حال پیشرفت است.

به هر حال، هولدینگ فصل گذشته را با حضور در ترکیب اصلی در فینال جام حذفی مقابل چلسی به پایان رساند، و چمبرز که درحال حاضر لورن کوشیلنی، شکودران موستافی و گابریل را بالاتر از خود در ترکیب دفاع سه نفره می‌بیند. همچنین پر مرته ساکر و ناچو مونرئال ممکن است در ترکیب ۱-۲-۴-۳ به او ترجیح داده شوند و بازی در وینگ بک راست هم با حضور هکتور بلرین و الکس اوکسلید چمبرلین مشکل است.

گرچه توافق ژسنی در شُرُف انجام است، به نظر می‌رسد انتقال چمبرز و گیبز همچنان مقداری کار دارد.

همچنین آینده متیو دبوشی، کارل جنکینسون و جک ویلشر در وضعیت متعادلی قرار دارد اما هرگونه خروج مبتنی بر هماهنگی پیشنهاد باشگاه ها با ارقام مورد انتظار آرسنال است. پالاس همچنین دوشنبه انتقال ریدوالد از آژاکس را با ٨ میلیون پوند قطعی کرد. ریدوالد که مانند چمبرز در تمام پست های دفاعی تطبیق پذیر است و تحت مربی‌گری فرانک دیبوئر در آژاکس بوده است، در این هفته در هنگ کنگ به جمع هم‌تیمی های جدیدش اضافه خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph.co.uk
بازدید: ۲,۷۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰