loading
در حال بررسی درخواست شما
رولت شیلیایی
رولت شیلیایی

رولت شیلیایی

" باور دارم که عدم کسب سهمیه تاثیری روی نحوه اداره باشگاه و همچنین برنامه های ما در فصل نقل و انتقالات نمی گذارد. "

آرسن ونگر - اسکای اسپورت



شاید اون لحظه شخص آرسن ونگر به خوبی دیگران میدانست این حرف تنها مصرف داخلی برای آرام کردن اوضاع نا بسان اون روزهای آرسنال دارد. اما حالا با مشکل جدی مواجه شده است به نام " الکسیس سانچز ".

سوپر استار توپچی ها حالا ساز جدایی می نوازد و خواهان جدایی از قرمز های لندن هست آن طور که الکسیس گفته است مشکل بزرگ سانچز عدم حضور آرسنال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هست اما رسانه های انگلیسی صبحت از مقدار دستمزد این بازیکن دارند.

تقریبا تمام طرفداران آرسنال میدانند سانچز بازیکنی با روحیه برنده است او بازی در لیگ اروپا برای خودش احتمالا یک سقوط در دوران حرفه ای خود می داند.

از طرفی با تمام شدن بدهی های امارات حالا ونگر می تواند برای نفروختن سانچز برای پول مقاومت کند یا حداقل از فروش RVP به منچستر عبرت گرفته باشد تا هرگز این سوپر هیرو به رقیب های لیگ برتری نرود.

تساوی 0-0 مقابل میدلزبرو شکست مقابل اورتون و دابل شدن مقابل لیورپول حالا به قیمت از دست دادن سانچز دارد تمام می شود. روزهایی که تمام کارشناسان نسبت به این روزها هشدار داده بودند.

آرسن ونگر به خوبی می داند با نگه داشتن سانچز تا چه مقدار شانس قهرمانی در لیگ برتر یا یورو لیگ را دارد. پس امیدواریم آرسن بتواند سانچز را راضی به ماندن کند یا حتی از سیاست های متفاوت برای تمدید قرارداد این بازیکن استفاده کنید.


 به یاد بیارید داوید دخیا چطور دست به هرکاری زد تا به سانتیاگو برنابئو برسد اما با اتخاذ روش مناسب از سمت اد وود وارد نه تنها در اولدترافورد ماند بلکه قرارداد خود را تمدید کرد.

احتمالا پاریسن ژرمن آخرین شلیک هفت تیر قمار رولت روسی برای آرسن ونگر و باشگاه آرسنال هست. اما به نظر می رسد این بار خیلی جدی تر از قبل احتمال شلیک هست.

✏️میلاد بهرام
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانال تلگرام کانون
بازدید: ۱,۲۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰