loading
در حال بررسی درخواست شما
نقل و انتقلات ! حوالی باشگاه آرسنال
نقل و انتقلات ! حوالی باشگاه آرسنال

نقل و انتقلات ! حوالی باشگاه آرسنال

پاری سن ژرمن مبلغ پیشنهادیش برای جذب الکسیس سانچز را افزایش داد


به گزارش کاوه صلح کل از اسکای اسپرت باشگاه پاری سن ژرمن آماده است تا پیشنهاد 44.7 میلیون پوند ( 50 میلیون یورو ) برای جذب سانچز ارائه دهد .سانچز فقط یکسال تا پایان قراردادش باقی مانده است و آرسن ونگر تاکید کرده است که حتی اگر او قراردادش را تمدید نکند حاضر به فروشش نیست و میخواهد او را در باشگاه نگه دارد .پاری سن ژرمن حاضر است حقوقی به ارزش بیش از 250 هزار پوند در هفته به او پرداخت کند .

 

ولینگتون سیلوا از پس تست پزشکی برنیامد


ولینگتون سیلوا نتوانست تست پزشکی باشگاه بوردو را با موفقیت پشت سر بگذارد.
باشگاه فوتبال آرسنال بند بازخرید قرارداد سیلوا را فعال کرد و او را با 4 میلیون یورو بازگرداند تا با مبلغ بیشتری به باشگاه بوردو بفروشد اما سیلوا نتوانست تست پزشکی این باشگاه را با موفقیت بگذراند و پیش بینی میشود دوباره به باشگاه سابقش فلومیننسه بازگردد .او هم اکنون به برزیل بازگشته است تا کارهای انتقال دوباره اش به فلومیننسه انجام شود .


آیا ژیرود میماند ؟!


مصاحبه آرسن ونگر با مارکا راجب ژیرو : ژیرو رقابت را دوست دارد ‌. به عنوان یک سرمربی ، او در کنار من حضور دارد و منتظر فرصت برای بازی کردن است . شما هم این را میدانید که او به سختی می جنگد، نحوه ی واکنش او در مقابل اتفاقات را می پسندم.او متعهد و متمرکز است و این را در تور پیش فصل به خوبی نشان داد.
 

استوک سیتی مشتری جدید الکس چمبرلین


به گزارش اسکای اسپرت استوک سیتی نیز به جمع چلسی و لیورپول برای جذب چمبرلین اضافه شده است . گفته می شود که استوک سیتی پیشنهادی در حدود 25 میلیون پوند برای جذب چمبرلین آماده کرده است .ملی پوش انگلیسی آرسنال که فقط یکسال تا پایان قراردادش باقی مانده است گفته است که فقط در صورتی که به عنوان بازیکن ثابت در تیم قرار بگیرد حاضر است قراردادش را تمدید کند تا بتواند جایگاه خودش را در تیم ملی انگلیس در سال برگزاری جام جهانی بدست بیاورد .


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : چندین خبرگزاری
بازدید: ۱,۴۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰