loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت از آرسنال میگوید...
لاکازت از آرسنال میگوید...

لاکازت از آرسنال میگوید...

پیوستن به آرسنال تغییر بزرگ و چالشی جدید برای الکساندر لاکازت محسوب میشود چرا که او تمامی دوران حرفه ای خودش را در لیگ یک فرانسه گذرانده است


الکساندر لاکازت بیان کرد: پس ازپیوستن به آرسنال و لیگ برتر وارد "دنیای جدید"شده است.

مهاجم ملی پوش فرانسوی در این تابستان به آرسنال ملحق شده است و گزارشها حاکی از آن است که مبلغ این انتقال حدود ۶۰میلیون یورو است. او توانست اولین گل خودش در ورزشگاه خانگی آرسنال را جریان شکست ۲ بر ۱ مقابل سویا به ثمر برساند.رکورددار نقل و انتقالات آرسنال توانست سانتر کوتاه چمبرلین را وارد دروازه کند هرچند آنها این بازی را واگذار کردند اما توانستند در روز نخست بنفیکا را با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب سازند.لاکازت ۲۶ساله که توانسته بود در اولین دیدار خود برای آرسنال در مقابل سیدنی اف سی نیز گلزنی کند اذعان داشت برای حضور در ترکیب و موفقیت در انگلستان باید تا جایی که میتواند سریع باشد.

او به ایونینگ استاندارد گفت: همه چیز عوض شده است(نسبت به لیگ فرانسه).فکر میکنم به دنیای جدیدی وارد شده ام، شرایط بازیکنان، افراد تکنیکی تیم(آنالیزرها)، خود فوتبال(سبک فوتبال)، همه چیز متفاوت است.این دقیقا همان چیزیست که میخواستم و برای همین باید هرچه سریعتر با شرایط وفق پیدا کنم.پس از گلزنی در ورزشگاه امارات لاکازت در توییترش نوشت: خوشحالم که اولین گل خودم را در ورزشگاه امارات به ثمر رساندم.

او افزود همه چیز عوض شده است. همه چیز بزرگتر، سریعتر و قویتر است.لیگ بسیار قوی با تیمهای بیشتر. به نظرم تیم ضعیف وجود ندارد. حتی در برابر تیمهای کوچکتر هم همیشه بازی آسانتر نیست.

نمیتوانم صبر کنم و منتظرم ببینم لیگ به چه شکلی پیش میرود.لاکازات در جریان بازی سویا با احساس درد جای خود را به الکس ایووبی داد اما بعد از بازی آرسن ونگر احتمال مصدومیت او را رد کرد.

این مهاجم آماده نبردی رسمی برای آرسنال در مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، در قالب رقابت جام خیریه در آخر این هفته است.بازی که تکرار فینال اف ای کاپ فصل گذشته نیز محسوب میشود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : fourfourtwo
بازدید: ۱,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰