loading
در حال بررسی درخواست شما
کرونکه گل به خودی زد !
کرونکه گل به خودی زد !

کرونکه گل به خودی زد !

مالک آرسنال استن کرونکه بعد از راه اندازی یک شبکه تلویزیونی مشمئز کننده با محوریت جامِ شکار، با انتقادات مواجه شده است!

سهامدار اصلی آرسنال استن کرونکه بعد از اینکه شرکتش یک شبکه تلویزیونی ورزشی جانبی را که شامل ورزش های خشن و شکار می‌شود را در انگلستان راه‌اندازی کرد، متهم به تحمیل "یک گل به خودی بزرگ" شده است.


شبکه My Outdoor TV از سال ٢٠١۶ در ایالات‌متحده فعال بوده است و اخیرا در بریتانیا هم راه‌اندازی شده است.

این شبکه، که با رویه مشابه دیگر شبکه های سرویس دهنده مانند نتفلیکس فعالیت می‌کند، توسط ‌Outdoor Sportsmen Group اداره می‌شود، که زیر نظر شرکت KSE که مخفف Kroneke Sports and Entertainment می‌باشد، فعالیت می‌کند.

کرونکه ۷۰ ساله، مالک ۶۷ درصد سهام آرسنال است، همانند تیم فوتبال کلورادو رَپیدز و تیم فوتبال آمریکایی (NFL) لس آنجلس رمز که مالک آنها نیز می‌باشد.

شبکه ‌My Outdoor TV که هزینه ٩.٩٩ دلار آمریکا را بعنوان اشتراک ماهانه دریافت می‌کند، مدعی است که "هزاران برنامه شکار، ماهیگیری و تیراندازی در کنار بزرگترین اسامی بهمراه ویدیو ها و دستورالعمل ورزش‌های خشن" را پخش می‌کند.

این شبکه توسط فیلیپا کینگ، که مامور اجرایی اصلی لیگِ مخالف با ورزش های ظالمانه است، مورد انتقاد قرار گرفته و به شرکت Outdoor Sportsmen Group توصیه کرده که در انگلستان محتاطانه گام بردارند.
 

My Outdoor TV

 

او در گفت‌وگو با Press Association Sport اذعان کرده است: "این یک گل به خودی بزرگ از طرف استن کرونکه است."

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اکثر مردم می‌توانند ببینند که جامِ شکار چقدر وحشیانه و شرم‌آور است، با این حال مالک آرسنال تصمیم به راه اندازی این شبکه مشمئز کننده در انگلستان گرفته است."

این شبکه ادعا می‌کند که "شکار معقول، اخلاقی و قانونی" را پخش می‌کند.اکثر مردم بر این باورند که جامِ شکار به هیچ وجه اخلاقی نیست، و پژوهشها این ادعا را که درآمد حاصل از این خونریزی ها خرج نگهداری از منابع طبیعی می‌شوند، رد کرده است.

نمیدانم که چگونه یک فرد نادان با یک اسلحه در مقابل یک فیل، می‌تواند یک شکار معقول انجام دهد.

بله، ممکن است شکاری که پخش می‌کنند قانونی باشد، اما اگر می‌خواهند در انگلستان برنامه های شکار را پخش کنند باید محتاطانه تر عمل کنند.آقای کرونکه با متوقف کردن چنین شبکه وحشیانه ای و تغییر رویه و تمرکز بر روی کمک به جانواران، میتواند لطف بزرگ تری به دنیا بکند.

شرکت KSE پیرو صحبت های کینگ، با Press Association وارد تماس شده است تا واکنش نشان دهد، درحین اینکه My Outdoor TV از برنامه‌هایش به دفاع پرداخته است و سایمون بار، سخنگو شبکه در گفت‌وگو با Independent توضیح داده است: شبکه تلویزیونی MO بطور اخلاق مدارانه یک شکار معقول را پخش می‌کند و تا زمانی که مجوز قانونی دارد به کار خود ادامه خواهد داد.

اگر شما به شکار فیل علاقه‌مند هستید، میتوانید شکار قانونی و اخلاقی فیل را در بافت مناسب خود تماشا کنید.کرونکه پیشنهاد تصدی آرسنال توسط میلیارد روس، علیشر عثمانف را در ماه مِی قبل از تمدید قرارداد دو ساله با آرسن ونگر، رد کرد.
این حرکت با بحث و جدل همراه بود، پیرو اعتراضاتی که قبل از آن بر علیه ادامه سلطنت ونگر در آرسنال انجام شد، اما کرونکه اعلام کرد آرسن ونگر پشتیبانی کامل هیئت مدیره آرسنال را داراست.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Telegraph.co.uk
بازدید: ۱,۱۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰