loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر و ادامه خریدهای تابستانی
آرسن ونگر و ادامه خریدهای تابستانی

آرسن ونگر و ادامه خریدهای تابستانی

ونگر قبل از خرید نیاز به فروش دارد، اما این موضوع کار ساده این نخواهد بود.

آرسنال باید برای امضا قرارداد با یک هافبک جدید تا زمان اعمال تغییرات در ترکیب نامنظم اش، صبر کند و آرسن ونگر در این تابستان قبل از خرید نیاز به فروش دارد.

توپچی‌ها از مدت ها قبل علاقمند به هافبک نیس جین میشل سری بوده اند، اما هرگونه تلاش برای جذب بازیکن ساحل عاجی تا زمانی که آرسنال شمار فراوان هافبک هایش را خلوت کند، به طول خواهد انجامید.

ونگر در حال حاضر آرون رمزی، جک ویلشر، سانتی کازورلا، گرانیت ژاکا، فرانسیس کوکلین و محمد الننی را در اختیار دارد که برای تنها دو جایگاه هافبک در ترکیب رقابت می‌کنند.طبق گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، تا وقتی که آرسنال خواهان جذب این بازیکن ۳۳ میلیون پوندی در این تابستان است، باید مذاکرات با نیس را آغاز کنند.

اول از همه، آنها باید تلاش کنند و قسمت هایی از ترکیب تیم که کمیت بالا اما کیفیت کمی را دارا هستند خلوت کنند و سه هافبک را از تیم خارج کنند.

ویلشر بعد از انتقال قرضی غیر منتظره اش به بورنموث، حالا به ترکیب تیم برگشته است.الننی نشان داده است که احتمال خروجش پایین است زیرا پیشنهاد ١٠ میلیونی لستر برای او رد شده است، درحالی که پیشنهاد جدی ای برای کوکلین علیرغم حضورش در لیست مازاد باشگاه، وجود ندارد.

ویلشر از مدتها پیش به وستهم لینک شده بود، قبل از اینکه شایعات پیوستنش به سمپدوریا یا به طرز شگفت آوری آنتالیااسپور ترکیه، مطرح شود.آرسنال هافبک های زیادی در اختیار دارد و بدون فروش یکی از آنها انتقال سری به مشکل بر خواهد خورد.

در حال حاضر، سری دوست دارد برای پیشنهاد آرسنال منتظر بماند، همینطور تاتنهام که علیرغم علاقه اش پیشنهاد رسمی ای برای او ارائه نکرده است، و اما پیشنهاد ١۵ میلیون پوندی سوانزی فاصله زیادی با رقم درخواستی آنها دارد.این هافبک هیچگونه نشانه ای از افت در آمادگی اش برای تیم نیس نشان نداده و حتی در تمرینات و بازی های پیش‌فصل متعهدانه عمل کرده است.

سری در فصل گذشته با ٧ گل به ثمر رسانده و ٩ پاس گل، به تیمش کمک کرد که به پلی آف لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۳,۱۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰