loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان به پایان رسیده
داستان به پایان رسیده

داستان به پایان رسیده

به هر صورت سس فابرگاس و انتقالش به بارسلونا را می توان داغ ترین موضوع نقل و انتقالات امسال رسانه ها دانست . موضوعی که پس از کش و قوس های فراوان و بازی های گوناگون مقامات کاتالانی ظاهرا برای این پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده است .
تمام این مسائل در حالی بود که فابرگاس با آرسنال قرارداد دارد و باشگاه لندنی نیز به طور رسمی از عدم تمایل برای فروش هافبک خود سخن گفته است .
امروز آرسن ونگر در مصاحبه پس از بازی با بارنت در مورد این موضوع صحبت کرد و از نگه داشتن فابرگاس سخن گفت .
" حرف های بسیاری است که گفتن آن ها بی اهمیت است . اینکه هر روز این داستان را مرور کنیم چندان خوشایند نیست . در حال حاضر این داستان متوقف شده است .
سس کاپیتان ماست . او برای ما بسیار مهم است و ما می خواهیم او را حفظ کنیم . این دلیلی است که ما به هیچ پیشنهادی گوش نمی دهیم .
این مشکل مالی نیست بلکه فقط تمایل برای نگه داشتن وی است .
ما تنها می توانیم از جانب خودمان حرف بزنیم و من باور دارم در حال حاضر تمام مسائل در دست ماست و ساندرو روسل نمی تواند در این زمینه تصمیم گیری کند . ما همیشه در حالت و وضعیت خود محکم بودیم و بی میل در زمینه صحبت درباره وضعیت سس فابرگاس .
این بسیار مهم است که ما وضعیت خود را نشان دهیم چرا که برخی هستند که از شما بازیکنی می خواهند اما ما نمی خواهیم به راحتی تسلیم شویم .
عشق و توجه خود را به فابرگاس از لحظه شروع وی نشان دادیم . من یقین دارم فابرگاس عاشق باشگاه است . او تعلق خود به باشگاه را در زمان های زیادی نشان داده و من بسیار مطمئنم که این داستان دیگر متوقف شده است . ما می خواهیم که فابرگاس بخشی از باشگاه ما در فصل آینده باشد و این درست است .
چیزی که ما می خواهیم ساختن یک تیم برای آینده است . برای پیشرفت و گسترش تیم خود به خصوص برای فصل بعد و فصل های بعدی می خواهیم بازیکنانمان تمرکز کافی بر روی اهدافشان که در باشگاه می خواهیم داشته باشند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰