loading
در حال بررسی درخواست شما
درگیری راب هولیدینگ و کاستا
درگیری راب هولیدینگ و کاستا

درگیری راب هولیدینگ و کاستا

مدافع آرسنال راب هولدینگ مشخص کرد که در فینال جام حذفی در رویارویی با دیگو کاستا چه گفته است!

هولدینگ طرفداران آرسنال را بخاطر مهار کامل دیگو کاستا در فینال آتشین جام حذفی در ومبلی در ماه می به وجد آورد. به نقل از میرور، راب هولدینگ آشکار کرد که در فینال جام حذفی کاستا را "گردو جمع کن" خطاب کرده است.

مدافع آرسنال بطور زیرپوستی با مهاجم چلسی درگیری پیدا کرد در بازی ای که به یک برد دیر هنگام دست پیدا کردند.هولدینگ در طول بازی با کاستا برخورد داشت، و با هم درگیری لفظی پیدا کردند.کاستای پر سر و صدا بعد از نمایش این مدافع ٢١ ساله در نهایت کنترل خود را از دست داد و به شیطنت پرداخت.اما هولدینگ اذعان کرد که در کل مدت می‌دانست که دارد چکار می‌کند و دقیقا می‌دانست که چگونه وقتی عصبانی شد واکنش نشان دهد.وقتی هولدینگ در یک پرسش و پاسخ راجع به درگیری اش با کاستا و اینکه چه چیزی به او گفته بود مورد سوال قرار گرفت، گفت:در پایان حرف هایم اورا 'گردو جمع کن' خطاب کردم.

به نظرم یک جایی در کله او مشکل دارد؛ می‌دانستم که سعی میکند در نبرد ذهنی و روانی موفق باشد و تلاش می‌کند که مرا از بازی خارج کند، پس من به این موضوع دامن نزدم و وظیفه خودم را انجام دادم.فکر می‌کنم طوری که او به سینه ام ضربه زد با اندکی احترام همراه بود، پس مشکلات خاصی رخ نداد.این بازی به شادی هواداران که سیزدهمین قهرمانی در جام حذفی در مقابل یکی از بزرگترین رقبایشان را تجربه می‌کردند، منتهی شد.

کاپیتان مرته‌ساکر بعد از بازی گفت که او و هولدینگ یک "نمایش دو نفره" برای مهار کاستا اجرا کردند تا بلایی را بر سرش بیاوردند که همیشه خودش انجام می‌دهد.این بازیکن آلمانی گفت: ما کاستا را تحت نظر داشتیم؛ راب واقعا او را آزار داد. من از عقب او را پشتیبانی می‌کردم و در زمانی که راب با او بحث می‌کرد دوستانه عمل کردم، یک نمایش خوب دو نفره.اینکه ببینیم اوضاع چقدر سریع می‌تواند تغییر کند بسیار هیجان انگیز است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : mirror
بازدید: ۳,۴۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰