loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل و کامل آرسن ونگر
مصاحبه مفصل و کامل آرسن ونگر

مصاحبه مفصل و کامل آرسن ونگر

🔸درباره جمله ی والکات که کولاسیناچ را به یک هیولای قوی تشبیه کرده بود
او واقعا قدرتمند است ، فکر میکنم او  بازیکن خوبی است و میتواند به راحتی با شرایط لیگ جزیره خودش را مطابقت بدهد. او خشن و پرقدرت بازی میکند و برای توپ می جنگد . در باشگاه ما این یک نکته ی بسیار مهم است . هر باری که ما صاحب توپ می شویم میخوایم توپ را به گردش در بیاوریم و او آماده است تا کمک کند .


🔸درباره اینکه نکات منفی و ضعف تیم در فصل پیش رو از بین رفته است
بله البته ، اما این چیزی نیست که بشود صد در صد و با قطعیت درباره اش صحبت کرد ، باید ببینیم چه نتایجی در طول فصل کسب میکنیم و چطور بازی می کنیم . ما دوست داریم همه را با عملکرد خوبی که نشان می دهیم راضی کنیم اما در نهایت همه چیز به عملکرد تیم بستگی دارد .

🔸 درباره ی اهمیت پیروزی در روز جمعه در برابر لستر سیتی
حتما که اهمیت زیادی دارد ، ما معمولا در روز اول با تیم های قوی رو به رو می شویم و چون اغلب پس از بازی های جام جهانی یا جام ملت های اروپا باید بازی کنیم تعداد بازیکنان آماده کمی داریم . اما میخواهیم نشان بدهیم که آمادگی لازم و کافی برای یک شروع قدرتمند را داریم .


🔸 دیدگاه شما درباره ی عملکرد تیم در بازی با چلسی
عملکرد خوب ما در بازی با چلسی ادامه ی پایان فصل پیش بود که خیلی خوب و قوی فصل را تمام کردیم . ما برای پیروزی میجنگیدیم و میخواستیم که پیروز باشیم و کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم . اما نکته ی خیلی مهم حفظ این خصوصیات و انتقالش از یک بازی به بازی بعد است .

🔸 درباره اینکه فصل پیش در جایگاهی که میخواستید فصل را تمام نکردید
ما 75 امتیاز کسب کردیم ، 4 امتیاز بیشتر از فصل پیش اما کافی نبود و باید بیشتر کار کنیم .


🔸 درباره اهداف فصل پیش رو
هدف قرار دادن بطور مثال برای بردن لیگ بسیار سخت است ، شما میتوانید هفت یا هشت مربی در لیگ پیدا کنید که میخواهند تیمشان را قهرمان کنند و تیمشان قدرت و توانایی قهرمان شدن را هم دارد . پس باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم باید بخواهیم که تک تک بازی هایمان را ببریم . اینکه پیش بینی کنیم یک تیم چقدر قوی است کار سختی است با اینکه خیلی از آن ها فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشته اند و اینکه آیا این بازیکنان به قدرت تیم اضافه میکنند یا خیر . البته که گفتنش آسان نیست.


صحبت های ونگر راجب الکسیس ، اوکس و انتقال نیمار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لستر سیتی

 

🔸درمورد اینکه آیا در حال حاضر بازیکنان به درب های خروجی باشگاه نزدیک تر هستند
خیر . من دیروز در جلسه مربیان لیگ برتر بودم و با آنها صحبت کردم . به نظر میرسد در حال حاضر همه تیم ها بازیکنان زیادی دارند و در بعضی جاها تراکم بازیکن وجود دارد .

 


🔸راجب اینکه قرارداد نیمار به سود باشگاه هاست و در نقل و انتقالات قیمت های کاذب در بازار به وجود می آورد
این یک نتیجه گیریست چون پول از باشگاهی به باشگاه دیگری میرود و در گردش است . این پول نیز از بارسلونا به جای دیگری انتقال میابد . آیا به لیگ برتر می آید ؟ من نمیدانم . با توجه به شایعات مطمئنا بخشی از آن به انگلستان خواهد آمد اما در آخر اینها فقط اعداد هستند‌ اما با وجود افزایش این اعداد تعداد بازیکنان تاپ در حال افزایش نیست . چیزی که می خواهیم این است که بهترین بازیکنان دنیا در لیگ انگلیس باشند نه لیگ‌های اروپایی دیگر . ما می خواهیم بهترین لیگ دنیا باشیم بنابراین مهم است که بهترین بازیکنان را در انگلستان نگه داریم .

🔸راجب اینکه آیا با ناصر الخلافی مالک پی اس جی گفت و گو داشته
 خیر . زمان زیادی از گفت و‌گوی آخر  من با ناصر (!) می گذرد چون واضح است که پس از انتقال نیمار سر او بسیار شلوغ است گذشته از این زمان خیلی زیادیست که من با او صحبتی نداشتم .


🔸راجب اینکه آیا ممکن است در هفته های آتی با هم گفت و گویی داشته باشند
خیر . نه ، من فکر میکنم اگر شما نشریات فرانسوی را بخوانید متوجه میشوید که آنها در حال جذب امباپه برای پایان دادن به کار خود در نقل و انتقالات این تابستان هستند .


🔸راجب اینکه آیا آنها برای جذب امباپه راغب تر از جذب الکسیس هستند
ببینید ، این چیزییست که من در مقالات خوانده ام و از طرفی هیچ ارتباطی با پی اس جی نداشته ام .


🔸راجب اینکه آیا الکسیس قراردادش را تمدید خواهد کرد
هر اتفاقی ممکن است بیافتد . شما می دانید . هنگامی که یک بازیکن به سال آخر قرارداد خود وارد میشود ما سعی میکنیم قراردادش را تمدید کنیم چون هیچ دلیلی برای انجام ندادن این کار وجود ندارد . اما ما هنوز به این نقطه نرسیدیم .


🔸راجب اینکه آیا الکسیس پیشنهاداتی داشته است
من نمی توانم به شما بگویم . من فقط این را میدانم که در حال حاضر - همان طور که بارها گفتم - ما تمام پیشنهادات را برای او رد خواهیم کرد .


🔸در مورد اینکه آیا چمبرلین بخشی از برنامه آینده اش است
بله. من فکر میکنم او در دوران حرفه ایش لحظات بدی داشته چون مصدومیت های کوچکی هراز گاهی گریبان گیرش شده است.سال گذشته او بسیار با ثبات بود.‌ من شخصا فکر میکنم او بازیکن بسیار با استعدادی است. او همچنان در مسیر پیشرفت است چون پتانسیلش را دارد. او امروز کاملا به ویژگی های خودش آگاه است پیش تر او اینطور نبود و من شخصا فکر میکنم او بازیکنی عالی خواهد شد.

🔸راجب آینده داوید اوسپینا و اینکه چگونه او را متقاعد به ماندن کرد
این آسان نبود ، چون همه ی بازیکنان می خواهند بازی کنند . آن ها بازیکنان سطح بالایی هستند و می خواهد به جام جهانی بروند و او‌ شانس بازی در اینجا خواهد داشت و با پیتر چک رقابت خواهد کرد . رقابت کاملا آزاد است .‌ در حال حاضر پیتر چک‌ بازی خواهد کرد اما پیتر چک به طور قطعی برنده این رقابت نبود و من اوسپینا را نیز در سطح بالایی میدانم ، در هر حال ، ما در رقابت های دیگری نیز حاضر هستیم و او در آن ها بازی خواهد کرد.

 

🔶اخبار تیم: اوزیل، رمزی و موستفی

الکسیس بطور قطع در بازی آغازین لیگ برتر در ورزشگاه امارات غایب خواهد بود، اما آنهایی که در پیروزیمان مقابل چلسی در کامیونیتی شیلد غایب بودند چطور؟

رئیس اظهار کرد: من راجع به بازیکنانی که در مقابل چلسی بازی نکردند مقداری تردید دارم؛ برای مثال رمزی، اوزیل، مرته‌ساکر... و البته کوشیلنی که محروم است.من بازیکنانی دارم که بازگشته اند اما بازی نکرده اند، مانند موستفی. برای مثال الکسیس هم در دسترس نخواهد بود، پس با این همه بلاتکلیفی نمی‌توانم بازی کنم. می‌توانم روی یک یا حداکثر دو نفر قمار کنم، اما بیشتر تمرکزم را بر روی بازیکنانی خواهم گذاشت که در دقایق قابل توجهی از رقابت های هفته های اخیر حضور داشته اند.
"ما به خوبی خود را مهیا کرده‌ایم و آماده نبرد هستیم، و البته جاه طلب.به نظرم دارای سطح آماده سازی فیزیکی مناسبی هستیم. تمام بازیکنان ما دقایق قابل توجهی در رقابت ها حضور داشته اند، پس روی هم رفته آمادگی ترکیب مناسب است.سپس نیاز داریم که این سطح از آمادگی را منجر به امتیاز گیری کنیم و البته که این نگاهی واقع بینانه است، اما چیزی که اهمیت دارد این است که در بازی بعدی پیروز شویم و قدرتمندانه فصل را آغاز کنیم، کاری که فصل گذشته موفق به انجام آن نشدیم. این چیزی ایست که در این فصل خواهان دستیابی به آن هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۳۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰