loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در این تابستان سانچز را نخواهد فروخت
آرسنال در این تابستان سانچز را نخواهد فروخت

آرسنال در این تابستان سانچز را نخواهد فروخت

به نقل از کاوه صلح کل، آینده این ستاره شلیایی آرسنال در ماه های اخیر در هاله ای از ابهام قرار داشته چون او وارد سال آخر قراردادش با آرسنال شده و هنوز قراردادی جدیدی با این تیم به امضا نرسانده است.

آرسن ونگر اخیرا اظهار کرده که این ستاره ۲۸ ساله تا پایان قراردادش در آرسنال باقی خواهد ماند حتی اگر این بدین معنا باشد که او سال آینده آرسنال را به صورت بازیکنی آزاد ترک کند.

حال خبرنگار اسکای بار دیگر موضع آرسنال را در قبال این بازیکن برای ما روشن کرده است.کاوه صلح کل در برنامه صبحگاه چهارشنبه اسکای اسپرت اظهار داشت: ما با آرسنال و آخرین اخبار سانچز (برنامه را ) شروع میکنیم. آیا او در آرسنال خواهد ماند یا این باشگاه را ترک میکند؟ او تنها یک سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده اما این تیم به او اجازه ای انتقال به باشگاهی دیگر را نمی دهد. آرسن ونگر میگوید تصمیم گرفته سانچز را در آرسنال نگه دارد.

او افزود سانچز در بازی جمعه مقابل لستر بازی نخواهد کرد و به علت کشش و درد در ناحیه شکم احتمالا تا دو هفته آینده در دسترس نخواهد بود.آرسنال در حال حاضر خود را برای پیروزی در اولین بازی لیگ برتر مقابل لستر سیتی آماده میکند.این تیم شمال لندنی پس از قرارگرفتن در رتبه پنجم فصل گذشته و نگرفتن جواز حضور در لیگ قهرمانان، در صدد است تا این فصل عملکرد خود را بهبود ببخشد.

 

این پیش بینی ها در حالی انجام میشود که برخی سایت ها پیراهن شماره 9 منچسترسیتی را برای سانچز در نظر گرفته اند ! شرایط برای هیچکس مثل هواداران آرسنال استرس آور نشده

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۱۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰