loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه کامل ونگر بعد از بازی با لستر
مصاحبه کامل ونگر بعد از بازی با لستر

مصاحبه کامل ونگر بعد از بازی با لستر

مصاحبه ی مطبوعاتی آرسن ونگر پس از پیروزی در برابر لستر سیتی


🔸درباره ی پیروزی و اینکه آیا فکر می کردید روند بازی به این شکل پیش برود
نه به هیچ وجه، ما خوب بازی میکردیم و عملکرد تیم خب بود اما اگر توجه کرده باشید ما روی هر اشتباهی که انجام دادیم گل خوردیم، لستر سیتی خیلی خوب و گروای بازی میکرد.ما 70 درصد مالکیت توپ داشتیم و 27 شوت در چهارچوب داشتیم. لستر سیتی سه شوت در چهارچوب داشت و سه گل زد، آنها کمتر حمله میکردند اما خیلی خطرناک و زهر دار بودند.بازی در سطح بالایی برگزار شد چیزی که همه ی فوتبال دوستان از بهترین لیگ انتظار دارند، شاید شما بگویید ما سه گل خوردیم بله، اما 4 گل زدیم و این سطح بالای بازی را نشان می داد.


🔸 درباره خط دفاع تیم
خب ما بازی باخته را بردیم، دو گل از سه گلی که خوردیم روی ضربات کرنر بود و یک گل هم وقتی داشتیم بازی سازی میکردیم خوردیم.فصل پیش روی ضربات کرنر مشکلی نداشتیم اما باید بیشتر روی این موضوع تمرکز و فعالیت کنیم.


🔸 درباره تغییرات اخیر و تاثیر روی بازی
ما 10 بازی از 11 بازی اخیرمان را برده ایم که شامل برد دو تیم منچستر سیتی و چلسی هم می شود. ما متمرکز هستیم و من این را هر روز در تمرین میبینم.


🔸 درباره ی جنگندگی الیویر ژیرو برای بدست آوردن جایگاهش در ترکیب تیم
این خارق العاده است، من درهای خروج را بر روی او باز کردم چون میدانستم او استحقاق بازی کردن بصورت یار ثابت را دارد اما نمیخواستم او برود و او هم تصمیم گرفت که بماند. حضور او خیلی مهم است هم به عنوان یم شخص و هم به عنوان یک بازیکن ، او فوق العاده است. او وزنه ی خوبی برای تیم است و خوشحالم که او تصمیم گرفته است که بماند.

🔸 آیا ممکن است ژیرو از تیم جدا شود؟!
 خیر، او نمی رود


🔸 درباره ی گل زود هنگام الکساندر لاکازت
 لاکازت هر بازی خیلی ساده پیشرفت می کند، حتی وقتی ژیرو وارد زمین شد و او به سمت چپ متمایل شد باز هم خیلی خوب کار کرد ، او یک بازیکن خلاق  و باهوش است و کم کم با شرایط و روش بازی تیم آشنا می شود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰