loading
در حال بررسی درخواست شما
درکسلر به آرسنال میآید ؟!
درکسلر به آرسنال میآید ؟!

درکسلر به آرسنال میآید ؟!

نام ژولین درکسلر در ٢۴ ساعت گذشته بعد اعلام خبر موجود بودنش در بازار نقل و انتقالات، بر سر زبان‌ها افتاده است.


با انتقال نیمار به پاریس سنت ژرمن و همچنین شایعات خرید امباپه از سوی این تیم، غول های فرانسوی نیاز دارند تغییراتی را در تیم ایجاد کنند، تا از نظر قوانین و مقررات فیرپلی مالی دچار مشکل نشوند و به گزارش اکیپ درکسلر می‌تواند یکی از بازیکنانی باشد که اجازه خروج به آنها داده می‌شود، علیرغم اینکه به تازگی در ماه ژانویه یعنی نیم فصل دوم فصل گذشته طی انتقال ۴٠ میلیون پوندی از ولفسبورگ به تیم پاریسی پیوسته است.اگر این اتفاق در جریان باشد، انتقال به لیگ جزیره یکی از گزینه های روی میز است، و در حال حاضر آرسنال و لیورپول از مقصد های احتمالی این بازیکن یاد می‌شوند.

طبق گمانه زنی ها درکسلر می‌تواند ارتباط بسیار خوبی با یورگن کلوپ در آنفیلد برقرار کند، اما آیا آرسن ونگر خواهان علاقه مند به جذب این بازیکن ۲۳ ساله دارد؟ و اگر چنین باشد، او دو سلاح مخفی خود را با اسامی اوزیل و کولاسیناچ از زیر آستین خود بیرون خواهد کشید.

هر دو ستاره آرسنال بسیار با درکسلر صمیمی هستند، خصوصا اوزیل که به شکل ملموسی ارتباط بسیار خوبی با هموطنش در زمان حضورشان در تیم ملی دارد، این ارتباط به حدی قوی است درکسلر فصل گذشته به شکلی آشکار از اوزیل درخواست کرد به او در پاریس سنت ژرمن ملحق شود.

درکسلر به SFR Sport گفته بود: "بله، خوشحال می‌شوم که دوستم را در اینجا ببینم، او یک بازیکن بزرگ است و از بازی در کنار او در تیم ملی لذت می‌برم و عاشق این هستم که در پاریس سنت ژرمن در کنار او بازی کنم.

ما مثل دوستان صمیمی با هم صحبت می‌کنیم و به او می‌گویم به پی اس جی بیا. او تابستان گذشته خندید و در پاسخ گفت: تو به آرسنال بیا. و داستان اینگونه است. خیلی دوست دارم او را در اینجا ببینم زیرا او بازیکن بزرگی است و همینطور فرد بسیار خوبی نیز می‌باشد."اما حالا به نظر می‌آید اوضاع برعکس شده است و اوزیل کسی است که می‌تواند برا مجاب کردن هموطنش برای پیوستن به آرسنال تلاش کند.

همچنین، خرید تابستانی فوق‌العاده آرسنال از شالکه یعنی کولاسیناچ نیز هست.این بازیکن بوسنیایی بیش از چهار سال در لیگ آلمان دوشادوش درکسلر بازی کرده است و ارتباط این دو همچنان قوی است.

نگاهی گذرا به شبکه های اجتماعی نشان می دهد که هر از گاهی در کنار یکدیگر وقت می‌گذرانند.اگر همانطور که گزارش می‌شود، درکسلر آزاد به ترک باشگاه در این تابستان باشد، پیشنهادات کمی در انتظارش نخواهد بود. او در حضور کوتاه مدتش در پایتخت فرانسه نشان داده است که چقدر با کیفیت است.

از سوی سراسر اروپا علاقمندی برای او وجود دارد، همینطور در لیگ برتر، اما آرسنال به لطف اوزیل و کولاسیناچ دست بالا را خواهد داشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football-london
بازدید: ۳,۹۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰