loading
در حال بررسی درخواست شما
نبرد سختی خواهیم داشت
نبرد سختی خواهیم داشت

نبرد سختی خواهیم داشت

آرسنال فصل گذشته لیگ برتر را در جایگاه سوم به پایان رساند ولی آنها قصد دارند در این فصل راقبت برای قهرمانی را شدید تر کنند.

 

ونگر گفت : "  ما فصل گذشته را در جایگاه سوم به پایان رساندیم  بنابراین ما تلاش خواهیم کرد تا آن را بهبود بخشیم. اکنون منچستر سیتی نیز برای قهرمانی تلاش می کند و آنها حریفی سر سخت خواهند بود.

 

آرسنال که اکنون در اردوی اتریش به سر می برد نخستین دیدار دوستانه خود را با پیروزی چهار بر صفر در برابر بارنت به اتمام رساند. آنها دو بازی دوستانه نیز با تیم های استورم گراز و اس سی نیوزیدل خواهند داشت و سپس خود را برای رقابت های امارات کاپ آماده خواهند کرد که در این تورنومنت آرسنال با تیمهای میلان و سلتیک دیدار خواهد کرد. پس از آن نیز در آخرین دیدار دوستانه خود در 7 آگوست به مصاف لژیا ورشو خواهند رفت.

 سسک فابرگاس و رابین ون پرسی دو بازیکنی که در فینال جام جهانی حاضر بودند تا رقابت های امارات کاپ استراحت خواهند داشت.

 

ونگر افزود: "در روز دوشنبه شش بازیکن که در حال بازگشت هستند به ما اضافه خواهند شد و سپس تمرینات سخت ما آغاز خواهد شد.ما چند بازی دشوارتر نیز خواهیم داشت ، مخصوصا در امارات کاپ که آن بازی ها فرصتی را برای هماهنگی خریدهای جدیدمان خواهد داد و ما این فرصت را به آنها خواهیم داد. "

 

تئو والکوت که در فهرست بازیکنان منتخب فابیو کاپلو برای رقابت های جام جهانی حضور نداشت ، در بازی برابر بارنت به میدان رفت و ونگر معتقد است که این بازیکن 21 ساله باتجربه تر از قبل شده است.

 

ونگر در این باره گفت: " تئو متعهدانه در تمرینات شرکت می کند و همیشه نشان داده است که زمانی که در شرایط خوبی قرار ندارد، او پاسخ خوبی را در میدان مسابقه خواهد داد. زمانی که او برای جام جهانی انتخاب نشد من سعی کردم تا به او کمک کنم تا بتواند بر روی آینده تمرکز کند. "

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۲۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۶۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰