loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس سانچز میتواند ستاره باشد
الکسیس سانچز میتواند ستاره باشد

الکسیس سانچز میتواند ستاره باشد

صحبت های گری نویل درمورد رویکرد الکسیس سانچز در فصل پیش رو چه تاثیری بر روی آرسنال خواهد داشت!

طبق صحبت گری نویل، آرسنال می‌تواند فصل فوق‌العاده ای داشته باشد اگر ستاره تیم الکسیس سانچز با نگرش درستی به تیم بازگردد.

بعد از آنکه پیشنهاد ۶٠ میلیون پوندی من‌سیتی در لحظات آخر پنجره نقل و انتقالات از طرف آرسنال رد شد، حالا سانچز سال پایانی حضورش در امارات را سپری خواهد کرد.
ملی پوش شیلیایی بخاطر عملکردش در شکست روز یکشنبه گذشته مقابل لیورپول و کم کاری اش مورد انتقاد قرار گرفت.

حالا که سانچز در آرسنال ماندنی شده است، گری نویل معتقد است این فصل برای آرسنال ممکن است حول محور سانچز که هفته آینده از بازی های ملی باز می‌گردد، رقم بخورد.
بازیکن و کاپیتان سابق منچستریونایتد در این زمینه اظهار داشت:"حالا برای آرسنال، همه چیز بستگی به عملکرد سانچز دارد، بازیکن جنگنده ای که دوستش دارم و دنبالش میکنم، و کسی که در چهار پنج ماه گذشته انگشت اتهام را بار ها به سمت هم تیمی هایش گرفته است و این موضوع را نمی‌پسندم.

اگر چنین بازیکنانی تصمیم بگیرند بازی کنند، آرسنال شانس این را دارد که فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

او کسی بوده است که در چند ماه گذشته خیلی با تعصب نبوده است، خصوصا در آنفیلد! در ۲۰ دقیقه بعد از دریافت اولین گل، او دستانش را به سمت هم تیمی هایش پرت میکرد، و وقتی یک بازیکن چنین واکنشی از خود نشان می دهد شما با مشکل بزرگی مواجه شده اید، خصوصا اگر آن بازیکن ستاره تیم باشد. به گفته تحلیلگر اسکای اسپرت، به هر روی، اگر الکسیس عملکردی همانند سه فصل اخیرش در آرسنال داشته باشد، توپچی‌ها توانایی گل زدن به هر رقیبی در لیگ برتر را خواهند داشت.

نویل در این مورد گفت: "اینکه سانچز در هفته های آینده چه عملکردی از خود به نمایش بگذارد جذاب خواهد بود، شما به خط تهاجمی آرسنال نگاه می‌کنید، اوزیل، سانچز، ولبک، لاکازت و ژیرو، مهاجمان فوق‌العاده ای هستند که قدرت نابود کردن هر تیمی را دارند.آنها باید در هر بازی گل های متعددی به ثمر برسانند، میدانیم که در میانه زمین مشکلاتی دارند و می‌توانند بهتر دفاع کنند، اما اگر این بازیکنان تصمیم بگیرند که بازی خوبی به نمایش بگذارند، شانس این را خواهند داشت که فصل خوبی را پشت سر بگذارند."

به گفته نویل، بزرگترین مشکل آرسن ونگر در حال حاضر این است که بتواند بازیکنانی که وضعیت آشفته ای دارند و خواهان ترک باشگاه هستند را مجددا متحد کند.

او گفت: "اما این بسته به رویکرد آنها در زمین تمرین دارد، اولویت روز آرسن ونگر بعد از بازگشت بازیکنانش از بازی های ملی روز بسیار حیاتی ای است. او باید پس گردن آنها را بگیرد و تهییجشان کند تا با حداکثر توان بازی کنند.

شایعات در این هفته ها حاکی از این هستند که بازیکنان خواهان رفتن او از باشگاه هستند، که بزرگترین مشکل حال حاضر است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰