loading
در حال بررسی درخواست شما
پنجره ی پردُنبه نقل و انتقالات و گازدیس !
پنجره ی پردُنبه نقل و انتقالات و گازدیس !

پنجره ی پردُنبه نقل و انتقالات و گازدیس !

رئیس هیئت مدیره باشگاه آرسنال ایوان گازیدیس تاکید دارد پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفقیت آمیز بوده است!

رئیس هیئت مدیره باشگاه که مدعی است باید به پنجره نقل و انتقالات به عنوان یک موفقیت نگاه شود، در این زمینه‌ گفته است: "حفظ الکسیس سانچز و مسوت اوزیل گواهی است بر جاه طلبی های ما... و نشان می‌دهد پول برای ما اهمیتی ندارد."

هواداران در این تابستان در فروش الکس اوکسلید چمبرلین به لیورپول به کلی ناامید شدند و همینطور عدم موفقیت در یافتن جایگزین هایی برای اوزیل و سانچز که تابستان آینده باشگاه را ترک خواهند کرد.

اما گازیدیس انتقاد ها به فعالیت آرسنال در پنجره نقل و انتقالات را نتیجه حساسیت های موجود در اطراف باشگاه بدلیل شکست ۴-٠ هفته گذشته مقابل لیورپول می‌داند."در پایان پنجره، تمام فعالیت ها مورد بررسی قرار گرفتند، ما بار دیگر عمق و کیفیت ترکیب را افزایش دادیم

او در ادامه افزود: "همه چیز بسته به نتایج است... یک نتیجه مناسب مقابل لیورپول این پنجره نقل و انتقالات را به شکل دیگری نمایش میداد، ما شروع ضعیفی در این فصل داشته ایم اما توان این را داریم تا اوضاع را تغییر دهیم و برای عنوان قهرمانی رقابت کنیم.

آرسنال از معدود باشگاه های لیگ برتر است که در این پنجره نقل و انتقالات سود کرده است و تنها هزینه اش پرداخت ۵٢ میلیون پوند بابت الکساندر لاکازت بوده است.

اما گازیدیس معتقد است حفظ سانچز و اوزیل، که قرارداد هر دو در تابستان آینده به اتمام می‌رسد، بطور آشکار نشانگر جاه طلبی باشگاه است و کمک می‌کند که صحبت هایی که می‌گویند آرسنال فقط به دنبال سود مالی است، کنار بروند.

آرسنال پیشنهاد ٩٢ میلیون پوندی را بر سر جذب توماس لمار در آخرین روز نقل و انتقالات به موناکو ارائه کرد اما مورد قبول آنها واقع نشد، و در نتیجه آن سانچز علیرغم پیشنهاد ۶٠ میلیون پوندی من‌سیتی در آرسنال ماندنی شد.

آرسنال این فصل را بسیار ضعیف آغاز کرده است با پیروزی در لحظات آخر مقابل لستر، شکست مقابل استوک و همینطور شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول در آنفیلد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailymail
بازدید: ۱,۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰