loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت مستقیم اوزیل با هواداران
صحبت مستقیم اوزیل با هواداران

صحبت مستقیم اوزیل با هواداران

پست مفصل مسوت اوزیل در اینستاگرام به مناسبت چهارمین سال حضورش در آرسنال + پاسخ به انتقادات مطرح شده و تشکر از هواداران

الان که این پیام را مینویسم 2 سپتامبر 2017 است و من در اردوی تیم ملی آلمان هستم . دیروز قدم بزرگی در رسیدن به جام جهانی 2018 برداشتیم و توانستیم جمهوری چک را 2-1 شکست دهیم . طی چند روز گذشته هم تیمی هایم از من درباره ی اوضاع کنونی باشگاه آرسنال پرس و جو میکنند .

آن ها اخبار رو از خبرگزاری ها دنبال می کردند و نظر بازیکنان بزرگ و قدیمی را درباره ی شرایط دنبال میکردند . آن ها ( هم تیمی هایم در تیم ملی آلمان ) میگویند تیم امسال آرسنال بدترین تیم در طی چند سال اخیر یا حتی صد سال اخیر است .


این متن را به همراه دوستان نزدیکم مینویسم و دلیلی برای جشن گرفتن داریم . امروز سالروز پیوستن من به تیم آرسنال است . چهار سال پیش در چنین روزی من در دقایق پایانی نقل و انتقالات از تیم رئال مادرید  به آرسنال آمدم .

آرسن ونگر من را قانع کرد تا رئال مادرید را به مقصد آرسنال ترک کنم . او به من درباره ی تاریخ این باشگاه  و بازیکنان بزرگی که در این تیم بودند صحبت کرد .درباره ی بازیکنان اسطوره ای مانند ویرا ، پیرس و برگکمپ که دلیل بزرگی برای موفقیت مربی (آرسن ونگر) بودند .

آرسن به من گفت چگونه میتواند به من کمک کند تا بتوانم پیشرفت کنم و این دقیقا چیزی است که هر بازیکنی میخواهد بشنود .

ورود من به لیگ جزیره با چالش های مختلفی همراه بود ، در ابتدا در پست وینگر چپ بازی میکردم و راستش را بخواهید از نظر خودم هم در این پست به اندازه ی کافی خوب نیستم . من پست مورد علاقه ام پست شماره ی 10 است . در این پست میتوانم بازی را کنترل کنم و موقعیت برای تیم بسازم .

لیگ انگلیس خیلی نسبت به لالیگا و بوندس لیگا فیزیکی تر است و در در گیری های 1 به 1 معمولا مشکل وجود خواهد داشت . همچنین باشگاه های کوچک هم تیم قوی دارند و بازی آسانی در این لیگ وجود ندارد .

تعطیلات زمستانی در کار نیست و بازی های باشگاهی اروپایی و تیم ملی هم به فشردگی مسابقات اضافه می شود .

در این 4 سال موفقیت های بسیاری را با هم کسب کردیم 3 اف ای کاپ از 13 اف ای کاپ باشگاه را در 4 سال اخیر کسب کردیم در حالی که بردن  10 تای باقی  نزدیک 70 سال طول کشیده بود .

همچنین 3 کامیونیتی شیلدی که بردیم به همراه اف ای کاپ ها یعنی 6 جام طی چهار سال آمار خوبی است و هر چقدر که ما را خوشحال میکند به همان اندازه نیز ناراحت میشویم زیرا ما توان جنگیدن برای بردن لیگ جزیره را نداشتیم . چیزی که امیدواریم امسال تغییر کند .

در طی این سالها حضورم در آرسنال انتقادات زیادی به من شد  مانند کم کار بودن ، گران بودن ، تنبل بودن ، این ها چیز هایی است که مردم درباره ی من میگویند .

این کامنت ها معمولا توسط کسانی که من را نمیشناسند یا بازیکنان بزرگ اسبق باشگاه به من داده می شود ، بازیکنانی که ممکن است خودشون در آرسنال موفقیتی نداشته اند .

قضاوت شدن چیزی است که هر فوتبالیستی باید با آن رو به رو شود، اما من از اسطوره ها انتظار دارم که مانند اسطوره رفتار کنند . میخواهم به آن ها بگویم حرف زدن را تمام کنید و حمایت کردن را آغاز کنید .

میخواهم از همه ی توپچی هایی که به من باور داشتند و حمایتم کردند تشکر کنم ، تماشاگرانی که بعد از بازی برای من ترانه ی مورد علاقه ام را میخوانند و مرا تحسین میکردند .

در حالی که خودم هم نمیدانم ادامه ی فوتبالم بعد از این سال کجا ادامه خواهد داشت ، در ادامه ی پنجمین سال حضورم در آرسنال هستم . این بخاطر این است که آرسنال یک باشگاه بزرگ با انسان های بزرگ و تاریخ بزرگ است .

خاطرات خیلی خوبی در طی 4 سال گذشته داشتم و میخواهم بگویم که میدانم که این باشگاه چه جایگاه بزرگی در بین طرفداران در لندن ، بریتانیا و سراسر جهان دارد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Instagram
بازدید: ۱,۶۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰