loading
در حال بررسی درخواست شما
مسی مانع انتقال اوزیل شد !
مسی مانع انتقال اوزیل شد !

مسی مانع انتقال اوزیل شد !

لیونل مسی از انتقال مسوت اوزیل به بارسلونا جلوگیری کرد زیرا این انتقال را معامله ای نامناسب تلقی میکرد!
لیونل مسی از انتقال هافبک آرسنال مسوت اوزیل به بارسلونا در این تابستان جلوگیری کرد.

این خبری است که نشریه اسپانیایی دون بالن منتشر کرده است و گفته است که انتقال اوزیل معامله ای نامناسب است.اوزیل هنوز قرارداد جدیدی با توپچی ها امضا نکرده است و تابستان آینده قراردادش با آرسنال به پایان خواهد رسید.او از رئال مادرید رقیب سنتی بارسا به جمع توپچی‌ها پیوست، و هرگونه انتقال او به نیوکمپ در آینده میتواند شگفتی آور باشد.

تیم شمال لندنی شروع وحشتناکی در این فصل داشته است و این در حالی است که سرمربی فرانسوی ۶٧ ساله تیم در ماه می قرارداد جدید دو ساله ای با باشگاه امضا کرد.

ونگر از مدت ها پیش توسط مالک قطری پاریسن‌ژرمن که به تازگی نیمار و امباپه را جذب کرده است، دعوت به تصدی سمت سرمربی‌گری شده بود. و ونگر در مصاحبه جدیدی گفته است: "بله من در مورد امضا قرارداد جدید، بخاطر دلایل شخصی مردد بودم.

من به مدت ۲۰ سال در آرسنال بوده ام و تمام مدت از خودم پرسیده ام که آیا باید هدایت باشگاه را ادامه دهم یا خیر. و همچنین بدلیل اینکه فصل گذشته با کشاکش زیادی دست و پنجه نرم کردیم. هدایت یک باشگاه دیگر برایم ممکن بود."

وقتی از او پرسیده شد کدام تیم، او گفت: "تماس هایی با پاریسن‌ژرمن برقرار شد."

همچنین اسطوره و مهاجم سابق توپچی‌ها یان رایت، صحبت های اخیر مسوت اوزیل و انتقاداتش به اسطوره های آرسنال را "مضحک" دانسته است.

رایت با عصبانیت به صحبت های اوزیل که از اسطوره های باشگاه خواسته است "حمایت را آغاز کنید و مانند اسطوره ها رفتار کنید" واکنش نشان داده است.
رایت در گفتگو با رادیو بی بی سی، گفت که متوجه نمی‌شود که اوزیل وقتی انقدر تند به انتقادات واکنش نشان می‌دهد، پس چرا همچنان از امضا قرارداد با تیم سر باز میزند.
رایت اضافه کرد در گذشته هم از اوزیل و هم از سرمربی تیم آرسن ونگر دفاع کرده است اما در حال حاضر هر دو مستحق انتقاد شدید هستند!
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : mirror
بازدید: ۲,۷۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰