loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال درفکر تمدید قراردادها
آرسنال درفکر تمدید قراردادها

آرسنال درفکر تمدید قراردادها

آرسنال در نظر دارد قرارداد بازیکنان کلیدی خود را تمدید کند پیش از آنکه شرایط نگران کننده ای به مانند این تابستان پیش بیاید!


آرسنال قصد دارد با یک سری مذاکرات فشرده قرارداد بازیکنان مهمی که در پایان فصل بعد به پایان می‌رسد را تمدید کند. آرون رمزی، پیتر چک، دنی ولبک، ناچو مونرئال و تئو والکات مهم ترین بازیکنانی هستند که قراردادشان تا سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد. پیش تر مذاکرات با سانچز و اوزیل انجام شده بود که پیشنهاد حدود ۲۸۰ هزار پوند در هفته ی آرسنال رد شد. اما احتمال دارد که هریک از بازیکنان این پیشنهاد را قبول کنند یا باشگاه پیشنهاد جدیدی پیش از پایان قراردادشان ارائه دهد.

آرسن ونگر مطمئن است که سانچز و اوزیل هر دو برای داشتن یک فصل موفق متمرکز خواهند بود و تیم را آشفته نخواهد کرد.

هنوز به ویلشر پیشنهاد تمدید قرارداد داده نشده و آینده ی نا مشخصی دارد و سانتی کازورلا نیز که در سال پایانی قراردادش است معلوم نیست بتواند پس از مصدومیت های سریالی مچ پا و جراحی های متعدد دوباره بازی کند. او از لیست ۲۵ نفره ی لیگ جزیره خارج شده و در لیست مرحله گروهی لیگ اروپا نیز حضور نخواهد داشت. به مانند ویلشر امسال در ها برای خروج آکپوم و دبوشی باز بود اما اکنون باشگاه تنها برای تمدید قرارداد بازیکنانی که سال ۲۰۱۹ قراردادشان به پایان میرسد تمرکز کرده است.

موضع رمزی برای تمدید پس از ابراز ناامیدی از رفتن چمبرلین کاملا مشخص شد، در حالی که والکات از ترکیب اصلی خارج شده و پیتر چک نیز از عصبانیت خود، از دست بازیکنان دیگر بابت شکست لیورپول گفت.

ونگر از هواداران آرسنال خواسته تا در روز شنبه حامی تیم باشند و اصرار دارد که آرسنال هنوز هم میتواند فاتح لیگ جزیره شود، آرسنال این فصل را با دو شکست از سه مسابقه شروع کرده و تا به حال ۸ گل دریافت کرده است.

ونگر گفته بود: بازیکنان به سرعت فراموش میکنند که چقدر خوب هستند، سریع تر از آنچه شما فکر کنید. ما برای ادامه باید به قدرت خودمان ایمان داشته باشیم و آن را فراموش نکنیم.

هواداران ما بسیار خوب هستند، برای داشتن یک تیم موفق، ما به هوادارانمان نیاز داریم. هواداران می توانند بگویند، خیلی خب، ترکیب ما به اندازه کافی خوب نیست، ما به اندازه کافی خوب نیستیم و به نظر میرسد شانسی نداریم، این روش جواب نخواهد داد.

اکنون ما می خواهیم طرفدارانمان پشت ما باشند، حتی برای آنچه تا کنون انجام دادیم متاسفیم. برای داشتن یک تیم موفق ما به داشتن آنها نیاز داریم. نباید فراموش کنیم، کمتر از یک ماه و نیم پیش ما برنده کامینتی شیلد شدیم و با همین بازیکنان بدون هیچ حرف و حدیثی فاتح FA کاپ شدیم.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : telegraph
بازدید: ۱,۵۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰