loading
در حال بررسی درخواست شما
 پیش بازی دیدار آرسنال و بورنموث
 پیش بازی دیدار آرسنال و بورنموث

پیش بازی دیدار آرسنال و بورنموث

آرسن ونگر در لیست بازیکنان خود برای بازی امشب مقابل بورنموث مصدوم جدیدی ندارد، اما وضعیت مبهم الکسیس سانچز نیز در جریان است.

سانچز که انتقال احتمالی ۶٠ میلیون پوندی اش به من سیتی منتفی شد، بعد از شکست تحقیر آمیز ۴-٠ مقابل لیورپول در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز با تیم ملی شیلی شکست های پی در پی را تجربه کرد.

ونگر در صحبت های قبل از بازی به خبرنگاران راجع به سانچز گفت که ممکن است در این بازی در ترکیب اصلی قرار نگیرد، اما متذکر شد که او بازیکن با روحیه ای است و به سرعت به بهترینِ خود باز خواهد گشت. ونگر گفت: "راجع به ذهنیت و روحیه الکسیس که مردم دائما در این مورد می‌پرسند، شکی ندارم، او نیاز دارد که به آمادگی کامل بازگردد، که در مقابل لیورپول فاقد آن بود. این اولین بازی او بود و در شیلی هم با نتایج نامناسبی مواجه شده است."

علیرغم زمزمه های وجود نارضایتی در کمپ آرسنال، ادی هاو سرمربی بورنموث که همچنان به دنبال کسب اولین امتیاز خود در رقابت های لیگ برتر هستند، محتاط مانده است. او گفت: "فکر نمی‌کنم بتوانید در رویارویی با تیم ها وضعیت خوب یا بد آنها را پیشبینی کنید، تمرکز ما تنها بر روی آماده سازی است، تمرینات ما بسیار خوب بوده است و امیدوارم به روند خوب خود در بازی مقابل منچسترسیتی ادامه دهیم.نیاز دارید بازی را به خوبی آغاز کنید و در بازی بمانید، مهم نیست در چه فرمی قرار دارید، نمیتوانید به خودتان فشار زیادی وارد کنید."


🔸اخبار تیم

در حالی که سانچز در شیلی دچار مصدومیت اندکی شده است، ونگر در خلال بازی های ملی مصدوم جدیدی نداشته است. لورن کوشیلنی علیرغم متحمل شدن مصدومیت اندکی در جریان بازی مقابل لوکزامبورگ، آماده مسابقه است. حضور جک ویلشر بدلیل عدم آمادگی لازم در ترکیب تیم مقابل گیلاس ها بعید به نظر می‌رسد همینطور که سانتی کازورلا بدلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا همچنان به دور از ترکیب است. انتظار می‌رود کاپیتان بورنموث سایمون فرانسیس از مصدومیت ناحیه همسترینگ رها شده باشد. هاو گفته است بجز مهاجمانش جونیور استانیسلاس و کالوم ویلسون مصدوم دیگری در تیم وجود ندارد.


🔸 پیش بینی پل مرسون

این یک بازی بسیار حساس برای آرسنال است. اگر چند سال پیش بود میگفتم آرسنال ٣-٠ یا ۴-٠ پیروز می‌شود، چیزی که در حال حاضر در آنها نمی‌بینم.
من آرسنال را قوی تر از بورنموث می‌بینم اما حسی به من می‌گوید که ممکن است آنها پیروز نشوند. بازی مقابل لیورپول را تماشا کردم و دیدم چقدر درمانده هستند. نمی‌دانم چگونه این وضعیت را بتوانند تغییر دهند، خصوصا بعد از وقفه بازی های ملی.آرسنال به امارات خواهد رفت و به نظرم بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت. آرسنال در حمله خوب است اما در دفاع افتضاح هستند.من به آرسنال در این بازی دست بالا را می‌دهم اما اگر دچار مشکل بشنوند اصلا شوکه نمیشوم. پیروزی این بازی برای توپچی‌ها مثل آب خوردن نخواهد بود!


🔸 پیش بینی مرسون: ۲-١ به سود آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانال تلگرام کانون
بازدید: ۱,۴۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰