loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر هیچ وقت به رفتن فکر نکرد
ونگر هیچ وقت به رفتن فکر نکرد

ونگر هیچ وقت به رفتن فکر نکرد

آرسن ونگر تاکید کرد هیچوقت بدنبال ترک آرسنال به مقصد منچستریونایتد نبوده است.

مرد فرانسوی بیش از دو دهه عهده‌ دار هدایت توپچی‌ها بوده است اما، به گفته مدیر سابق باشگاه یونایتد، او در آستانه ترک آرسنال به مقصد اولدترافورد بوده است.

سر الکس فرگوسن که قصد بازنشستگی در پایان فصل ٢٠٠١-٠٢ را داشته است، به گفته ادوارد در کتاب زندگینامه خود، آرسن ونگر گزینه اول در جایگزینی این مربی اسکاتلندی بوده است.در عوض، فرگوسن نظر خود را عوض کرد و قرارداد جدیدی امضا کرد، اما ادواردز ادعا کرده است که او با آرسن ونگر دیداری داشته است و این صحبت گواه بر این موضوع است که علاقه ای از سوی یونایتد به سرمربی آرسنال وجود داشته است.ادوارد در کتاب خود نوشته است: "انتخاب اول ما آرسن بود، ما به او پیشنهاد دادیم و او اندکی علاقه نشان داد، به اندازه ای بود که مشتاق به دیدار با من و پیتر کنیون [عضو اصلی هیئت رئیسه] در خانه اش در لندن باشد."

ونگر وقتی بعد از پیروزی ٣-٠ شنبه مقابل بورنموث در این زمینه مورد پرسش قرار گرفت اطلاعاتی از خود بروز نداد.اما سرمربی ۶٧ ساله گفت: "من همواره بسیار راز دار بوده ام. شاید روزی تمام تماس هایی که در دوران سرمربی‌گری ام در آرسنال با من برقرار شد را فاش کنم و تمام آنها نیازمند چند فصل است، اما بهتر است در این زمینه از مارتین ادواردز سوال کنید.

خیر [من هرگز خواهان رفتن به منچستریونایتد نبوده ام] زیرا اینجا خوشحال بودم. بیش از آنهایی که از حضور من خوشحال بودند، از ماندن در آرسنال خشنود بودم."
وقتی از او پرسیده شد چرا این فرصت را نادیده گرفت، ونگر به فرآیندی که تحت نظر او در آرسنال وقتی هدایت تیم را در سال ١٩٩۶ بر عهده گرفت اشاره کرد.

"زیرا من عاشق ارزش های این باشگاه هستم، برای من اول از همه ارزش ها هستند که اهمیت دارند زیرا می‌دانم چه چیزی تغییر کرده است. روزی می‌تواند موضوع خوبی برای گفتگو در کنفرانس خبری باشد که نگاهی به این سیر تحولات بندازیم.
خیلی چیز ها عوض شده اند، اما وقتی به اینجا آمدم این باشگاه دارای ارزش هایی بود که در ورزش به آنها علاقمند هستم و به همین خاطر است که همچنان در رقابت هستم.پس همیشه از خودم سوال می‌پرسم. بله، البته که منچستریونایتد وسوسه انگیز است، اما اینکه من در اینجا خوشحال هستم؟ پاسخ مثبت است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۲۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰