loading
در حال بررسی درخواست شما
همه اخبار پیش از بازی با کلن
همه اخبار پیش از بازی با کلن

همه اخبار پیش از بازی با کلن


🔸آرسن ونگر در نظر دارد برای بازی آغازین در لیگ اروپا مقابل کلن ترکیبش را کاملا تغییر دهد.
٧ بازیکن اصلی ترکیب تیم برای رویارویی مقابل تیم آلمانی در امارات در گروه H در تمرین روز چهارشنبه حاضر نشدند.پیتر چک، لورن کوشیلنی، الکساندر لاکازت، مسوت اوزیل، دنی ولبک، آرون رمزی و گرانیت ژاکا علیرغم آمادگی کامل در تمرینات شرکت نکردند.توپچی‌ها، که برای اولین بار از سال ١٩٩٧/٩٨ در لیگ قهرمانان حضور ندارند، با تغییراتی در ترکیب خود نگاهی به بازی بعدیشان در لیگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی چلسی دارند.

اما ونگر تاکید دارد تغییرات اعمال شده در ترکیب تیم به جهت رویارویی مقابل چلسی نمی‌تواند عملکرد ضعیفی را در بازی پنجشنبه شب توجیه کند.

ونگر گفت: "این فرصت خوبی است که نشان دهیم توانایی رویاروی را داریم، ما تجربه این را داشته این که چهارشنبه شب مقابل بارسلونا بازی کنیم و شنبه صبح مقابل اورتون!وقتی چهارشنبه و شنبه بازی کنید مثل بازی کردن در پنجشنبه و یکشنبه است. این یک نگاه توجیه آمیز است، و فوتبال مبتنی بر عملکردتان در آن روز به خصوص است. ٣ روز فرصت مناسبی برای بازیابی است.

این (لیگ اروپا) بهترین فرصت ما برای بازگشت (به لیگ قهرمانان) نیست. این یکی از فرصت هاست. به نظرم بهترین راه آن راهیابی از طریق لیگ برتر است اما ما خواهان پیروزی در تمام رقابت هایی که در آن حضور داریم هستیم."
آرسنال از سال ۲۰۰۰ که در فینال جام یوفا مقابل گالاتاسرای شکست خورد تا کنون در لیگ اروپا حضور نداشته است اما میتوان به عنوان یک مسیر بازگشت به لیگ قهرمانان به این جام نگاه کرد.
منچستریونایتد فصل گذشته در وضعیت رقابت تنگاتنگ در راهیابی به ۴ تیم برتر لیگ برتر، برای راهیابی به لیگ قهرمانان، فاتح لیگ اروپا شد، و ممکن است ونگر هم در همین مسیر قدم بگذارد.کلن فصل گذشته در بوندسلیگا فصل را در رده پنجم به پایان رساند، اما فصل جدید را بسیار ضعیف آغاز کرده است و در هر سه بازی شکست خورده است.


🔸اخبار تیم
چک، کوشیلنی، لاکازت، اوزیل، ولبک، رمزی و ژاکا استراحت خواهند کرد، در عین حال که فرانسیس کوکلین بعد از مصدومیت از ناحیه همسترینگ سه هفته از میادین به دور خواهد بود و سانتی کازورلا هم در دوران مصدومیت طولانی مدت خود به سر میبرد.الکسیس سانچز در تمرین حضور داشت و احتمالا ونگر برای اثبات آمادگی او، در بازی امشب از او استفاده خواهد کرد.جک ویلشر هم در تمرین شرکت کرد و احتمالا بعد از ۳۸۳ روز اولین حضورش در ترکیب آرسنال را تجربه کند.


🔸پیش بینی چارلی
آرسنال در مقابل بورنموث نسبت به بازی مقابل لیورپول، به طرز چشمگیری در بازی بدون توپ بهتر عمل میکرد و به خوبی توپ را پس میگرفت. فکر میکنم آرسن ونگر، الکسیس سانچز، تئو ولکات و اولیویه ژیرو را بازی دهد. به نظرم واکنش تماشاگران به حضور سانچز مثبت باشد او تنها نیاز دارد که عملکرد مناسبی از خود بر جای بگذارد.

من هیچگونه منفی نگری این نسبت به بازی یکشنبه آرسنال مقابل چلسی ندارم و به نظرم یک بازی فوق‌العاده خواهد بود. جایی است که عطش پیروزی دو تیم محک خواهد خورد. سرمربی این را برایشان آسان کرده است و آنها تنها نیاز دارند که یک نبرد واقعی برای پیروزی را به نمایش بگذارند. انتظار دارم که در ضد حمله ها سریع باشند و عملکرد بسیار چشمگیری از خود به نمایش بگذارند.به نظرم آرسنال بازیابی خود را در این بازی هم ادامه می‌دهند و با پیروزی روحیه مناسبی برای یک بازی طاقت فرسا و مهیج مقابل چلسی آماده پیدا کنند.

🔸 پیش بینی چارلی: برد آرسنال با نتیجه ی سه بر صفر
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۴۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰