loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه موستافی بعد از تساوی برابر چلسی
مصاحبه موستافی بعد از تساوی برابر چلسی

مصاحبه موستافی بعد از تساوی برابر چلسی

🔸آیا از نتیجه خوشحال هستید ؟
خوشحال ؟ نه چون دوست داشتم در بازی مانند امروز برنده باشیم .  فکر میکنم نتیجه بدی برای ما نبود اما موقعیت های ما از آن ها بیشتر بود . روی این یک امتیاز در زمین چلسی و نمایش خوبی که داشتیم میتوان امیدوار بود . فکر میکنم همه تمام توانشان را گذاشتند و باید تلاش کنیم این رویه را ادامه دهیم .


🔸درباره ی دربی لندن
بازی حساسیت و ضرب بالایی داشت ، وقتی دو تیم مانند آرسنال و چلسی روبه روی هم قرار میگیرند و می خواهند پیروز شوند بازی جذاب می شود . این چیزی است که من  درباره ی لیگ جزیره دوست دارم ، همه میخواهند بجنگند و برنده باشند . با اینکه نبردیم اما قوی بودیم و برای بازی بعد آماده ایم .

🔸درباره ی گلی که با ضربه ی سر زد
قبل از اینکه حرکت کنم کسی را در کنارم دیدم  پس پیش خودم فکر کردم که آفساید نیست ، بعد از زدن ضربه ی سر فهمیدم که کمی زودتر استارت حرکت را زدم و بعد از زدن ضربه و خوشحالی متوجه شدم که کولاسیناچ در کنارم بود نه بازیکنی از چلسی ! واقعا ناراحتم اما فکر کنم آفساید درست بود .


🔸درباره ی نکات مثبت بازی
ما تیمی هستیم که میخواهیم یاد بکیریم ، عملکرد امروزمان فوق العاده خوب بود چه وقتی توپ را داشتیم و چه وقتی توپ دست ما نبود . فکر کنم میتوانیم این عملکرد را حفظ کنیم و ادامه دهیم . ما جلوی قهرمان فصل پیش بازی کردیم و اگر این روند را ادامه دهیم میتوانیم امتیازات زیادی کسب کنیم . باید عملکرد امروز را ادامه دهیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰