loading
در حال بررسی درخواست شما
ستایش یان رایت از رمزی
ستایش یان رایت از رمزی

ستایش یان رایت از رمزی

 یان رایت: اینکه چرا دوست دارم هافبک آرسنال را ستایش کنم، این است که او هرگز پنهان نمی‌شود!

اسطوره آرسنال به ستایش آرون رمزی پرداخت به خاطر اینکه او هرگز خود را پنهان نمی‌کند حتی در مواقع عملکرد ضعیف آرسنال. هواداران آرسنال در مورد ملی پوش ولز علیرغم توانایی هایش نظرات متفاوتی دارند. او گهگاه هدف انتقادات سنگین پیرس مورگان، هوادار آرسنال در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

گرچه، این بازیکن ٢۶ ساله این انتقادات را به خوبی در دربی شمال لندن که با تساوی بدون گل مقابل چلسی مدافع عنوان قهرمانی به اتمام رسید، با عملکرد چشمگیر خود پاسخ داد. رمزی در این بازی بهترین بازیکن میدان لقب گرفت و زوج بسیار مناسبی با گرانیت ژاکا در مرکز زمین ایجاد کرد. این هافبک ولزی از زمان انتقالش از کاردیف سیتی به آرسنال در سال ٢٠٠٨، که آرسنال را به منچستریونایتد ترجیح داد، موفق به قهرمانی در سه جام حذفی شده است. مهاجم سابق آرسنال یان رایت توضیح داد که چرا عملکرد رمزی در بازی مقابل چلسی تحت تاثیر قرارش داده است.

رایت در گفتگو در برنامه رادیو زنده BBC 5 گفت:
به نظرم رمزی فوق‌العاده بود، زمانی که به او اعتبار داده می‌شود واقعا لذت میبرم. او بازیکنی است که هیچوقت خودش را قایم نمی‌کند و اهمیتی ندارد آرسنال بد بازی کند یا نه. رمزی در طول ۹ سال حضورش در آرسنال با پیراهن این تیم ۴٨ گل در ٣٠٢ بازی به ثمر رسانده است. هافبک ولزی بهترین عملکرد خود را در فصل ٢٠١٣-١۴ بر جای گذاشت که در ٢٣ بازی در لیگ برتر ١٠ گل به ثمر رساند، پیش از اینکه مصدومیت مانع ادامه کارش شود. آرسنالی ها در ٢ بازی از ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر پیروز شده اند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : BBC
بازدید: ۱,۷۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰