loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پیش از بازی با وستبرم
مصاحبه ونگر پیش از بازی با وستبرم

مصاحبه ونگر پیش از بازی با وستبرم

کمی عجیب است که ونگر را ۴ روز پیش از بازی برای کنفرانس پیش از بازی ببینیم اما ساعاتی پس از برد آرسنال برابر دانکستر راورز ونگر درباره بازی دوشنبه صحبت کرد.


🔸اخبار تیم از زبان ونگر
کالوم چمبرز در بازی دانکستر مصدوم شد و او را تا بعد بازی های ملی در اختیار نخواهیم داشت و مصدومیت ران او عود کرده است.


🔸درباره ولکات
او امروز تست خواهد داد، فکر نمیکنم مشکل جدی ای داشته باشد.


🔸درباره ویلشر
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشد، بازی را بدون مصدومیت به پایان رساند.


🔸درباره اوزیل
او در حال تمرین است و امروز یا فردا به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد.


🔸درباره ولبک
او مصدومیتی از ناحیه کشاله ران دارد. او برای بازی برابر واتفورد برخواهد گشت که یعنی پس از بازی های ملی برمیگردد و در این مدت برای ما یا تیم ملی انگلیس در دسترس نخواهد بود.


🔸درباره تطابق لاکازت با تیم
من باور دارم او با سبک بازی ما هماهنگ شده، با بقیه بازیکنان به خوبی ارتباط برقرار میکند، خطا نمیکند. او برای تیم به سختی تلاش میکند، من از نظر تاکتیکی و تکنیکی از او راضی هستم. از بعد فیزیکی هنوز باید با لیگ هماهنگ شود که کمی زمان میبرد، اما از جنبه های دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد.


🔸درباره جانی اوانز و اینکه آیا هنوز هم میخواهید او را به خدمت بگیرید
نه، وقتی پنجره نقل و انتقالاتی بسته میشود، روی ترکیب و بازیکنانی که داریم تمرکز میکنیم و این موضوع را از طرف بازیکنانی که در باشگاه های دیگر بازی میکنند نیز میپذیریم.


🔸درباره رسیدن گرت بری در این بازی به رکورد ۶۳۲ بازی رایان گیگز
باور دارم این دستاورد عالی است و او بازیکنی باهوش، مصمم، در چالش ها قوی و دارای کیفیت تکنیکی خوب است و من همیشه او را در سطح بالایی میدیدم. فکر میکنم کمی در تیم ملی انگلیس بدشانس بود چون او در دوران لمپارد و جرارد بازی کرده و تعداد بازی ملی ای که شایسته اش است را ندارد. اما رکوردی که دارد واقعا عالی است.


🔸درباره احتمال خریدن بری در گذشته
بله، ما وقتی او از استون ویلا به منچستر سیتی منتقل شد، به او علاقه داشتیم اما منچستر سیتی سرمایه گذار بزرگتری بود و پتانسیل اقتصادی آنها به ما میچربید!


🔸درباره بازگشت کیران گیبس به امارات
دیدن او در لباسی متفاوت عجیب خواهد بود چون او از سن خیلی کمی اینجا آموزش دیده است. مطمئنم که او انگیزه زیادی خواهد داشت و تاثیر زیادی در وست برومویچ خواهد گذاشت و این تیم دوره جدیدی در فوتبال او خواهد بود. او در آرسنال تبدیل به بازیکن تیم ملی انگلیس شد.اینجا دوره فوتبالی خوبی داشته و فکر میکنم آرسنال خیلی به او افتخار میکند و گیبس هم میتواند افتخار کند. مشکلی که برای او پیش آمد این بود که چند بار وقتی مقابل بازیکنان دیگر قرار گرفت به مشکل خورد.بارها بازیکن فیکس تیم بوده اما از نظر آمادگی بدنی نگرانی هایی درباره او وجود داشت و همین به دوران او در آرسنال خاتمه داد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰