loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا سانچز فیکس نیست
چرا سانچز فیکس نیست

چرا سانچز فیکس نیست

هیچ رفتاری که حاکی از بی اهمیت نشان دادن نقش او در تیم باشد از جانب من وجود ندارد.

من فقط سعی میکنم او را به آمادگی کامل جسمانی برسانم و لیگ کاپ و جام اروپا هم برای من اهمیت دارد پس سعی میکنم به او بازی بدهم و تلاش میکنم او را به بهترین شرایطش برگردانم چون من به او تعطیلات طولانی دادم و پس از این تعطیلات او آماده بازی نبود.

کمی برای ما طول کشید که او را به زمین برگردانیم که بعدش هم او مصدوم شد.

اگر زمان استراحت او را با مصدومیت او جمع بزنیم میبینیم مدت طولانی بوده است اما در چهارشنبه شب دیدیم که او سرحال برگشته و او را ۹۰ دقیقه در زمین نگه داشتم تا روحیه اش بالا باشد.

تمام بازیکنان در برنامه من هستند و او هم همینطور است.قبلا هم گفتم که برابر چلسی تیمی را انتخاب میکنم که در ضدحمله قوی باشد و سرسختانه بجنگد و اگر الکسیس ۱۰۰ درصد آماده بازی بود میتوانست بازی کند اما برای من سلسله مراتبی وجود ندارد.

من ۶ یا ۷ مهاجم دارم اما اگر برای یک بازی از ۳ مهاجم استفاده کنم برای بازی میان هفته در رقابت های دیگر از ۳ مهاجم دیگر استفاده خواهم کرد.فکر میکنم اینکه میگویید حواس او جمع تیم نیست خیلی سریع نتیجه گیری شده، او مصدوم بود و بازی نمیکرد، فکر میکردم او یکشنبه هنوز هم کمی ضعف فیزیکی داشت و او را برابر دانکستر بازی دادم که به او بازی داده باشم.
بازخوردی که من دریافت میکنم این است که او خوشحال است.


🔸آینده ویلشر را چطور می بینید؟
جواب این سوال به این بستگی دارد که او بتواند بازی کند یا نه.فکر میکنم او بازیکن آرسنال و مرد آرسنال است.قطعا او تمایل به ماندن دارد اما در این مورد صحبتی نکرده ایم چون در شروع فصل باید می دیدیم که چگونه در تیم رشد میکند و چه تاثیری برای تیم میتواند داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰