loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل آرسنال را ترک کرده است
اوزیل آرسنال را ترک کرده است

اوزیل آرسنال را ترک کرده است


مصدومیت زانو هافبک آلمانی را تنها به انجام ۴ بازی از ابتدا در لیگ برتر در این فصل محدود کرده است و مارتین کیون معتقد است او دیگر دلش با آرسنال نیست.

اوزیل ٢٨ ساله، در لیگ اروپا مقابل باته بوریسوف حضور نداشت و در دیدار مقابل وست برومویچ تنها ٩ دقیقه بازی کرد.

مدافع سابق آرسنال مسئولیت پذیری او را زیر سوال برده است و می‌گوید مصدومیت های او آنقدر جدی نیست.

کیون در گفت و گو با BBC Radio 5 گفت:"به نظرم اوزیل بیشتر از هر بازیکن دیگری ونگر را محک می‌زند. به نظرم خودش نمیخواست آن هفته به بلاروس برود. علاقه ای به رفتن نداشت. ناگهان دوباره مصدوم شد، ٩ دقیقه مقابل وست برومویچ بازی کرد، پس اصلا کی مصدوم شد؟

به نظرم از چند زمینه باشگاه را ترک کرده است. از لحاظ روانی و ذهنی به کل باشگاه را ترک کرده است! شاید ونگر در حال حاضر تلاش می‌کند بهترین معامله ممکن را انجام دهد تا عدم فروش او جبران شود."
ملی پوش آلمانی در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به چند تیم وصل شده است، که طبق گزارشات منچستریونایتد، اینتر میلان علاقمند به جذب او هستند. کیون راجع به تصمیم ونگر مبنی بر استفاده از الکس ایووبی پشت سر الکساندر لاکازت در بازی مقابل چلسی صحبت کرد و آن را نشانه ای از اینکه این مرد فرانسوی برای آینده ای بدون وینگر آماده میشود در نظر گرفت.

کیون ادامه داد: "به نظرم او این سبک از بازیکنان را در کنار جوانان نمی‌خواهد. آنها مقابل چلسی فوق‌العاده عالی بازی کردند، جایی که ایووبی بسیار مردانه بازی کرد، می‌دانم که او استعداد اوزیل را ندارد، البته که اینطور است، اما آرسنال باید در هر دو فاز تهاجمی و تدافعی هوشمندانه عمل کند. این احتمالا بهترین عملکردی بود که در چند سال اخیر از آرسنال دیده بودم!
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و به نظر می‌رسید همه بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. الکسیس سانچز متفاوت است. او عاشق بازی کردن است، فقط به او یک توپ بدهید و او بازی می‌کند و این تمام چیزی است که او می‌خواهد. اما اوزیل، به نظرم او از کار افتاده است، او خواهان ترک باشگاه است و به نظرم وضعیت نامساعد خواهد شد. آرسنال در حال حاضر در جدول رتبه پنجم را دارد و بعد از وقفه بازی های ملی در Vicarage Road به مصاف واتفورد خواهد رفت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : BBC
بازدید: ۴,۸۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰