loading
در حال بررسی درخواست شما
پاداش یک میلیون پوندی برای هیچ!
پاداش یک میلیون پوندی برای هیچ!

پاداش یک میلیون پوندی برای هیچ!



رئیس هیئت مدیره باشگاه آرسنال ایوان گازیدیس علیرغم عدم راهیابی به لیگ قهرمانان ٩١٩ هزار پوند به عنوان پاداش دریافت کرده است!

ایوان گازیدیس رئیس هیئت مدیره باشگاه با وجود عدم حضور در لیگ قهرمانان رقمی حدود یک میلیون پوند به عنوان پاداش دریافت کرده است.

گزارش سالانه باشگاه که هفته گذشته منتشر شد، از پاداش ۹۱۹ هزار پوندی این مرد ۵٣ ساله رونمایی کرد که به علاوه دستمزد سالیانه ١.۶٧ میلیون پوندی، رقم ٢.۶ میلیون پوند تا پایان سال ٢٠١٧ را نشان می دهد.  حقوق دریافتی او نسبت به سال گذشته که ٢.۶۵ میلیون پوند بود اندکی با کاهش مواجه شده است، اما گازیدیس همچنان یکی از پر درآمد ترین روسای هیئت مدیره در بین تیم های لیگ برتری است. پاداش گازیدیس چیزی در حدود فصل ۲۰۱۵-۱۶ است، علیرغم اینکه آرسنال بدترین فصل خود در ۲۰ سال گذشته را پشت سر گذاشت، با اتمام فصل در رتبه پنجم و عدم راهیابی به لیگ قهرمانان.

توپچی‌ها فصل گذشته با پیروزی مقابل چلسی در دیدار نهایی، سیزدهمین قهرمانی خود در جام حذفی را بدست آوردند اما گازیدیس در گزارش سالانه باشگاه تایید کرد که فصل گذشته برای آرسنال "نامید کننده" بوده است.

در خارج از زمین بازی، آرسنال با سود سالانه ۴۴.۶ میلیون پوندی، توانست برای اولین بار به رقمی بیش از ۴۰۰ میلیون پوند دست پیدا کند!
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Evening standard
بازدید: ۱,۰۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰