loading
در حال بررسی درخواست شما
کولاسيناچ: نباید از هيچ کسی بترسیم
کولاسيناچ: نباید از هيچ کسی بترسیم

کولاسيناچ: نباید از هيچ کسی بترسیم

سئاد کولاسيناچ همیشه در برهه بازی های ملی آماده جواب دادن به تمام سوال های تاکتیکی است. او نسبت به بازی امشب تیمش برابر بلژيک با اعتماد به نفس و خوش بینی حرف زد.

او گفت: "ما نباید از هيچ کسی بترسيم. فوتبال 90 دقیقه است و همه چیز ممکن است.
آنها تیم خوبی دارند اما ما هم تیم خوبی داریم. ما قبلا با بلژیک بازی داشتیم و این تیم را ميشناسيم و برتری ما این است که بازی در خانه ماست.

می دانیم هر 11 نفرمان در زمین بازی باید بجنگیم، اما نیمکت نشینان و هواداران هم باید در بازی با هم باشیم. اگر این اتفاق بیفتد و هرچه داریم را در بازی به نمایش بگذاریم، باور دارم که میتوانيم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم."

کولاسيناچ ادامه داد: "ما میدانیم که همه چیز به این بازی بستگی دارد، این بازی مهمترین بازی است، اما بعد از این بازی نباید استونی را فراموش کنیم. به هر حال باید اول روی بلژیک تمرکز کنیم و بعد به استونی فکر کنیم."

وقتی از او پرسیده شد که چطور موفق شد در آرسنال بازی کند گفت: "آرسنال باشگاه بزرگی است و از بازی در آن خیلی خوشحالم. هم بازیکنان و هم مربیان باشگاه و هم هواداران همه مرا پذیرفته اند. من خوب بازی میکنم و راضی هستم. فکر میکنم که سبک بازی اینجا به من ميخورد، پس خیلی خوب در این باشگاه جا افتاده ام."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰