loading
در حال بررسی درخواست شما
لسا: باید بیشتر کار کنیم و پیشرفت کنیم
لسا: باید بیشتر کار کنیم و پیشرفت کنیم

لسا: باید بیشتر کار کنیم و پیشرفت کنیم

پس از تساوی آرسنال مقابل بریستول در بورهام وود پدرو مارتینز لسا در مورد وضعیت تیم صحبت کرد.
 
این نتیجه ای که انتظارش را داشتیم نبود. ما یک گل زودهنگام  خوردیم که بر اعتماد به نفسمان در زمین بازی تاثیر گذاشت. ولی دختران با انرژی به بازی بازگشتند و فکر میکنم موقعیت های زیادی داشتیم. خصوصا شکست سختی که مقابل منچسترسیتی داشتیم بر اعتماد به نفس ما تاثیر منفی گذاشت. 
 
ما در نیمه دوم به بازی بازگشتیم و موفق به گلزنی شدیم و زمان زیادی داشتیم تا گل دوم را به ثمر رسانیم. موقعیت هایی ایجاد کردیم و درست نمیدونم چند بار ، دو بار یا سه بار اما نتوانستیم گل بزنیم ، ما به آن پیروزی نیاز داشتیم بنابراین فکر میکنم که نیاز به پیشرفت داریم.
 
میدانیم بریستول چطور بازی را در اختیار گرفت، فکر میکنم آنها به خوبی رقابت کردند، آنها خیلی سازمان یافته عمل کردند ، نقشه های خودشان را داشتند و آنها نقشه ها را عملی کردند و ما در بعضی از اوقات بازی با آنها به خوبی مبارزه کردیم. در دقایق دیگری از بازی ما آنها را به دنبال خود میکشیدیم.ما بخش های زیادی از زمین را در اختیار خود داشتیم اما نتوانستیم کار را تمام کنیم.
 
وقتی که میبریم خوشحال میشوم و وقتی که خوب بازی میکنیم باز هم خوشحالم اما فکر نمیکنم آن زمان موفق شده باشیم که کارمان را انجام دهیم بنابراین همه ی ما باید بیشتر برای این باشگاه کار کنیم تا مطمئن شویم میتوانیم خیلی زود به سطحی که دوست داریم باشیم، برگردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰