loading
در حال بررسی درخواست شما
نقل و انتقالات زمستانی
نقل و انتقالات زمستانی

نقل و انتقالات زمستانی

🔸 کمی بیشتر از یک ماه به پنجره زمستانی مانده اما به نظر میرسد برنامه آرسنال مشخص باشد.

با به پایان رسیدن قرارداد مسوت اوزیل، الکسیس سانچز، داوید اوسپینا و جک ویلشر ممکن است برای فصل 2018/19 کار خیلی سنگینی روی دوش آرسن ونگر باشد.

یک ژانویه خوب میتواند مشکلات آرسنال را کمتر کند و به جای یک پنجره، روی دو پنجره نقل و انتقالاتی متمرکز باشند. در این بخش نگاهی به گزینه های احتمالی نقل و انتقالاتی برای آرسنال داریم. انتقالی بین تیم های موسوم به تاپ 6 (شامل آرسنال، تاتنهام، چلسی، لیورپول و باشگاه های منچستری) بعید به نظر میرسد در نتیجه از هواداران و کارشناسان پرسیدیم احتمال انتقال چه بازیکنی را میدهند؟


🔸 نظر هواداران:
با هواداران در توییتر صحبت کردیم و اسم های ریاض محرز، جک باتلند و ویرجیل فن دایک مطرح شد. نظرسنجی ای بین این سه گزینه گذاشتیم که محرز و باتلند نزدیک به هم رای آوردند. مشخص است هواداران دروازه بان استوک سیتی را با توجه به خروج احتمالی داوید اوسپینا به عنوان جایگزین پتر چک میبینند.

محرز خریدی است که میتواند عدم اطمینان در ماندن اوزیل و الکسیس را روشن کند. معلوم نیست که یه انتقال برای محرز میتواند موتور او را روشن کند یا نه! برنده واضح نظرسنجی فن دایک بود چون هواداران درباره قدرت دفاعی تیم مطمئن نیستند و دفاع وسطی اگرچه گران، میتواند ثبات را به خط دفاعی آرسنال اضافه کند.
 


🔸🔸🔸  نظر کارشناسان   🔸🔸🔸


🔹 کریس ویتلی، گل:
انتخاب: ویرجیل فن دایک
شکی نیست که فن دایک میخواهد ساوتهمپتون را ترک کند و بازیکنی با کیفیت او میتواند خط دفاعی آرسنال را تقویت کند. در 32 سالگی، به نظر نمیرسد مصدومیت لورن کوشیلنی به این زودی ها برطرف شود و شکودران موستافی هم به دلایل شخصی خواهان خروج از آرسنال است. پر مرتساکر در جام ها بازی میکند و بازیکنان جوانی مثل راب هولدینگ و کالوم چمبرز به اندازه کافی مورد اطمینان ونگر نیستند که هر هفته بازی کنند. خرید یک دفاع وسط منطقی به نظر میرسد اما با وجود علاقه لیورپول و منچستر سیتی به او، این گزینه ارزان تمام نخواهد شد.


🔹 کلیو پالمر
انتخاب: ویرجیل فن دایک
فاصله بین تیم های تاپ 6 و تیم های دیگر در حال افزایش است و پاداش زیادی که برای تیم چهارم از آخر میدهند جلوی بازی شجاعانه تیم ها را گرفته است. با توجه به سن دفاع وسط ها و مصدومیت کوشیلنی، ون دایک بازیکنی است که آرسنال به آن نیاز دارد.

ما به دفاعی قوی و رهبر نیاز داریم نه دفاعی که فقط در دفاع 3 نفره بتواند دوام بیاورد. با توجه به علاقه ساوتهمپتون به تئو ولکات احتمال پایین آمدن قیمت وجود دارد و حتی میتوانیم چمبرز را هم در این انتقال وارد کنیم. کلین شیت های اخیر اهمیت دفاع مطمئن را در امتیاز گیری نشان داد و خرید دفاع وسطی رهبر، مهمتر از مهاجم نوک است اما با شناختی که از ونگر داریم او مهاجم خواهد خرید!


🔹 جواکین، وبلاگ نویس

انتخاب: اوریل رومئو یا سیموس کولمن
انتخاب اول من اوریل رومئو از ساوتهمپتون خواهد بود.
هافبک بی عمق مشکل ادامه داری برای آرسنال است. مشکلات مصدومیتی برای جک ویلشر و فرانسیس کوکلن به معنای آن است که گزینه های بهتری از محمد الننی نیاز داریم! رومئو خودش را به عنوان هافبکی مستحکم مطرح کرده که در تکل ها قوی و توپ را حفظ میکند که با سیستم ما همخوانی دارد. انتخاب شماره 2 میتواند سیموس کولمن از اورتون باشد. او از ناحیه پا مصدومیت بدی دارد اما انتظار میرود تا ماه آینده به بازی برگردد. سرعت او میتواند برای آرسنال ذخیره هکتور بلرین را فراهم کند.


🔹 نظر بلیچر ریپورت
به نظر ما هواداران انتخاب درستی کردند. بازیکنی که آرسنال باید خریداری کند ویرجیل فن دایک است. مرتساکر در حال بازنشستگی است و کوشیلنی مصدوم است. فن دایک نه تنها دفاع 3 نفره آرسنال را بهبود میبخشد بلکه ثبات را برای سال های زیادی برای آرسنال به همراه خواهد آورد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Bleacher Report
بازدید: ۱,۷۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰