loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۷-۰ لاندن بیز  Continental Cup
آرسنال ۷-۰ لاندن بیز  Continental Cup

آرسنال ۷-۰ لاندن بیز Continental Cup

بعد از کسب نتایج نه چندان جالب در لیگ، دیشب آرسنالی ها در خانه آتش بازی به راه انداختند و لاندن بیز، تیم دسته دوی همشهری را ۷-۰ در هم کوبیدند.


نیمه اول به میانه خود رسیده بود که لیسا اونز روی موقعیتی که بث مید برایش ایجاد کرده بود، اولین گل این دیدار را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

ده دقیقه بعد، اما میشل، دیگر ملی پوش اسکاتلندی آرسنال، در فاصله سه دقیقه دو گل به ثمر رساند تا توپچی ها در پایان نیمه اول با برد ۳-۰ راهی رختکن شوند. گل اول او یک ضربه والی از فاصله ۲۵ یاردی بود و دومین‌ گلش با ضربه سر روی کرنر ارسالی جردن نابز شکل گرفت.

در آغاز نیمه دوم، جودی تیلور که به جای ویویانه میدیما به میدان آمده بود، موفق شد دروازه لاندن بیز را برای چهارمین بار باز کند.

در دقایق پایانی، بازی فیزیکی تر دنبال شد و خطاهای بازیکنان لاندن بیز در فاصله بیست دقیقه دو ضربه پنالتی برای توپچی ها به ارمغان آورد که هر دو توسط بث مید تبدیل به گل شد.

اما توپچی ها به این شش گل رضایت ندادند و چند دقیقه مانده به سوت پایان بازی، لوییز کویین با ضربه سر، آخرین گل را به ثمر رساند تا نتیجه ۷-۰ در اولین بازی کانتی امسال برای توپچی ها ثبت شود.
 


ترکیب آرسنال

(3-4-3)

Anna Moorhouse, Jemma Rose, Louise Quinn, Leah Williamson, Alex Scott, Jordan Nobbs, Dominique Janssen, Emma Mitchell, Beth Mead, Vivianne Miedema, Lisa Evans


تعویض ها
Taylor Hinds for Mitchell 45, Jodie Taylor for Miedema 45, Heather O'Reilly for Scott 67

تعویض های استفاده نشده
Sari van Veenendaal, Danielle Carter, Danielle van de Donk, Jessica Samuelsson

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲۱
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۳۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰