loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بینی کیون از آینده اوزیل میگوید
پیش بینی کیون از آینده اوزیل میگوید

پیش بینی کیون از آینده اوزیل میگوید

او به بی تی اسپورت گفت: "بازیکنان بزرگ بی رحم هستند و برای تفریح، بازی نمیکنند. نمیدانم که آن بی رحمی در بازی اوزیل هست یا نه!

توپ باید گل میشد. آن موقعیت باید پایان بازی میشد، برد آرسنال میشد.مردم فکر میکنند من با او مشکلی دارم اما در چنین موقعیت هایی باید نکته بین باشی.آیا او اذیت شد؟ او یک موقعیت برای بردن بازی را برای آرسنال از دست داد.

اگر گل میشد اتفاقات بعدی نمی افتاد. نمیدانم اهمیت میدهد یا نه اما مطمئنا و به اندازه کافی بی رحم نیست.او فرصت فوق العاده ای برای به نتیجه رساندن زحمات تیم داشت و از آن استفاده نکرد.فقط یک نتیجه برای این اتفاق وجود دارد. وقتی به ژانویه برسیم، او مطمئنا خواهد رفت.

اگر من بودم سانچز را تا آخر فصل نگه میداشتم چون قطعا او بهترین شانس آرسنال برای رسیدن به لیگ قهرمانان است!"اوزیل در سال 2013 در انتقالی 42 میلیون پوندی از رئال مادرید و زیر نظر خوزه مورینیو به آرسنال پیوست. او تا امروز 167 بار زیر نظر آرسن ونگر بازی کرده که 32 گل زد و 57 پاس گل داد.

دو فصل پیش بهترین فصل او بود که 19 پاس گل در 35 بازی داد که فقط یک پاس گل تا رکورد هانری افسانه ای فاصله داشت.اما این فصل فقط در دو بازی حضور نداشته اما در این 6 بازی در هیچ گلی نقش مستقیمی نداشته است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : squawka
بازدید: ۱,۲۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰