loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه  لسا پس از برد پر گل توپچی ها در کانتی کاپ
مصاحبه  لسا پس از برد پر گل توپچی ها در کانتی کاپ

مصاحبه لسا پس از برد پر گل توپچی ها در کانتی کاپ

پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم بانوان آرسنال بلاخره تصمیم گرفت از ابتدای بازی بث مید را در ترکیب تیم خود مقابل لاندن بیز در کانتی کاپ قرار دهد.

در زیر صحبت های لسا را پس از پیروزی 7-0 توپچی ها مقابل لاندن بیز خواهید خواند

در مورد عملکرد تیم...

به نظرم در ابتدا باید به حریف احترام بگذاریم. به دیداری نیاز داشتیم که بتوانیم چندین گل را به ثمر برسانیم و اعتماد به نفس داشته باشیم و فکر میکنم بازیکنان ما شایستگی احترام زیاد را داشتند و همچنین شایستگی حمایت هواداران و باشگاه را.امیدوارم که پس از گذران دو هفته ی سخت بتوانیم به شرایط خوب بازگردیم و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. و امیدوارم که هوادارانمان از دیدن این گلهای زیاد لذت برده باشند، اما من فکر میکنم که در ادامه هم بتوانیم بهتر از امروز عمل کنیم. 

 

در مورد اینکه کانتی کاپ را جدی گرفته اید..؟

خب ما میخواهیم برنده ی همه ی جام ها باشیم.ما ترکیب قدرتمند تیممان را کنار گذاشته ایم زیرا بعضی از بازیکنان نیاز به استراحت داشتند. ما بعضی بازیکنان را بین دو نیمه تعویض کردیم تا بتوانیم از همه ی بازیکنانمان به خوبی استفاده کنیم.، این مسئله ای است که باید آن را همیشه مد نظرمان داشته باشیم. بنابراین ما واقعا میخواستیم رقابت کنیم و اما من فکر میکنم هر ترکیبی که به زمین میفرستادم قوی است زیرا ما بازیکنان با کیفیتی داریم.

 

در مورد بث مید...

برای او بسیار خوشحالم. مشخص است که او امروز بسیار تلاش کرد.و اینکه دیدیم او گلزنی کرده بسیار خوب است.زیرا فرصت های بسیاری برای گلزنی داشت. در تمرینات هم همیشه به همین خوبی کار میکند. و فکر میکنم او شایستگی داشتن چنین روز خوبی را داشت.

 

در مورد به دست آوردن اولین کلین شیت فصل...

یکی از اهداف ما در این دیدار بود.اینکه دروازه ی خود را بسته نگه داریم و بعضی از تاکتیک هایمان را در زمین به اجرا در بیاوریم .فکر میکنم بعضی از آنها را به خوبی انجام دادیم و بعضی از اهدافی که میخواستیم در آنها پیشرفت کنیم  نیز انجام دادیم. و از عملکرد خود خوشحالیم. 

 

در مورد دیدار با اورتون...

فکر میکنم اکنون باید حواسمان به بازی های ملی باشد و ببینیم کدام بازیکنان باز خواهند گشت و در عرض دو هفته با آنها بتوانیم برای دیدار با اورتون آماده شویم. اما این مشخص است که دوست داریم در اولین فرصت بازگردیم و بازی کنیم و سعی کنیم تا جایی که امکان دارد پیروز بازی ها باشیم. و ببینیم اگر بتوانیم به زودی در صدر جدول قرار بگیریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰