loading
در حال بررسی درخواست شما
پدرو مارتینز لسا آرسنال را ترک کرد
پدرو مارتینز لسا آرسنال را ترک کرد

پدرو مارتینز لسا آرسنال را ترک کرد

پدرو مارتینز لسا  که از سپتامبر 2014 تا کنون سرمربیگری تیم بانوان آرسنال را بر عهده دارد موفق شده است در فصل 2015 کانتی کاپ را به دست آورد و در سال 2016 نیز در یک دیدار جذاب و حساس در ورزشگاه بزرگ ومبلی 1-0 موفق شد چلسی مدعی شکست داده و قهرمان جام حذفی شوند.

ایوان گازیدیس درباره ی لسا گفت :" بابت تلاش بسیاری که لسا برای تیم کرد بسیار سپاسگذاریم. او تیم را در دوره  ای پر از تغییر و تحول قرار داد و با تغییراتی که در بنیاد تیم به وجود آورده است ما را در راه رسیدن به موفقیت در آینده کمک خواهد کرد."

"اینها اوقات هیجان انگیزی برای فوتبال زنان و تیم ماست و ما بخشی از این باشگاه هستیم، از زحمات زیاد پدرو بسیار متشکریم،او باشگاه را به صورت و راهی نمایش داد که دوست داشتیم ارزش های ما را منعکس کند و ما برای او در آینده آرزوی موفقیت داریم."

اسماعیل گارسیا کمک مربی تیم بانوان آرسنال موقتا برای بازی با اورتون مسئولیت لسا را بر عهده خواهد گرفت. ما امیدواریم که به زودی بتوانیم با اون یک قرار ملاقات کاری داشته باشیم.

لسا که پیش از آن در اسپانیا و آمریکا سابقه مربیگری داشته است گفت: " یک دوره ی سه ساله فراموش نشدنی با آرسنال سپری کردم."

"میخواهم کمال تشکر و قدردانی را به تیم اصلی و تیم آکادمی آرسنال داشته باشم. بسیار خوش شانس بودم که این مدت را در این باشگاه حضور داشتم. "

"همچنین من در این باشگاه سابقه ی همکاری با یکی از بهترین گروها و افراد فوق العاده در کادر مربیگری و کارکنان خوب باشگاه را پیدا کردم."

"تشکر ویژه من از هواداران خوب آرسنال است که از روز اول احساس کردم در خانه خود هستم. و آنها بسیار خوب از تیم حمایت کردند . ما در کنار هم خاطرات خیلی خوبی داشتیم."

"ما به خوبی نقش خود را در رسیدن این تیم به سطوح بالای حرفه ای اجرا کردیم. کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی که در ومبلی برگزار شد. و کسب عنوان قهرمانی در کانتی کاپ موقعیتی از کسب موفقیت است که تا ابد با من همراه خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰