loading
در حال بررسی درخواست شما
با لاکازت قهرمانی ها شروع میشود
با لاکازت قهرمانی ها شروع میشود

با لاکازت قهرمانی ها شروع میشود

بنابر گفته های رابرت پیرس، لاکازت کمک خواهد کرد تا آرسنال به دوران قهرمانی ها خود بازگردد.

الکساندر لاکازت در آغاز دوران حرفه ای خود در آرسنال، عملکرد چشمگیری داشته است.مهاجم فرانسوی که در تابستان از لیون به جمع توپچی‌ها ملحق شد، به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده است و در ۹ بازی اول خود ۵ گل به ثمر رسانده است.

و پیرس، کسی که قهرمانی در دو لیگ برتر و دو جام حذفی را در کارنامه دارد، اطمینان دارد که لاکازت با بازی کردن کنار هم وطنان خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهد کرد. پیرس در این زمینه گفت:"لاکازت مانند یک جنگجو است، عاشق جنگیدن است، عاشق دویدن است، و روحیه خیلی خوبی دارد.او می‌تواند به سرعت یاد بگیرد زیرا هر روز در کنار بازیکنان بزرگی بازی می‌کند، پس به همین خاطر است که او بسیار با اهمیت است و من مطمئنم که لاکازت کمک می‌کند آرسنال در پایان این فصل چیزی ببرد.اگر می‌خواهید آزادانه عمل کنید باید حس خوبی داشته باشید. برای به عنوان مثال برای من آسان بود که در کنار تیری آنری، پاتریک ویرا یا سیلوین ویلتورد بازی کنم، این یک ارتباط فرانسوی بود...
برای لاکازت هم چنین است زیرا در تیم بازیکنان فرانسوی زیادی مثل ژیرو، لورن کوشیلنی و فرانسیس کوکلین حضور دارند، و آنها به لاکازت کمک خواهند کرد که یه سطح بالایی دست پیدا کند.البته که فکر می‌کنم مهم ترین چيز برای بازیکنان سرمربی تیم است. همه می‌دانند که آرسن ونگر فرانسوی است، و به همین خاطر است که لاکازت می‌تواند احساس بسیار خوبی داشته باشد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۵۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰