loading
در حال بررسی درخواست شما
وقتی میگویید گل آفساید، چیزی برای گفتن باقی نمیماند
وقتی میگویید گل آفساید، چیزی برای گفتن باقی نمیماند

وقتی میگویید گل آفساید، چیزی برای گفتن باقی نمیماند


🔸 درباره گل آفساید؟
شما همان چیزی را دیدید که من دیدم. همین که به من میگویید نظرت را درباره گل آفساید بگو همه چیز را مشخص میکند. نمیخواهم کیفیت آنها را انکار کنم ولی این گل وقتی آمد که ما بازی را در دست داشتیم و نتیجه 2-1 بود و این گل بازی را کشت. ما سال پیش به اینجا آمدیم و 2 گل آفساید خوردیم و حالا هم یکی دیگر دریافت کردیم. به جز این فکر میکنم در 10 دقیقه اول خوب بازی کردیم و نیمه دوم بازی برابری بود. ما در ضدحمله ها خطرناک بودیم. فکر میکنم خیلی تلاش کردیم و می توانستیم 2-1 را برگردانیم اما بازی 3-1 شد و آنها هدیه غیرمنتظره ای را دریافت کردند. در 3-1 هم ما هجومی بودیم و با 4 بازیکن هجومی بازی کردیم و هر ضدحمله مان می توانست تبدیل به گل شود.


🔸 اگر رمزی قبل سوت نیمه اول گل میزد اوضاع تفاوت میکرد؟
نمیدانم. میدانستیم که بازی خواهد شد که در آن موقعیت از دست خواهیم داد. ما سعی کردیم در دفاع عالی باشیم. قبل بازی میدانستم ممکن است بدلیل پاس کاری های آنها و مهاجمانشان به دردسر بیفتیم و به این دلیل سعی کردیم سیستم همیشگی خودمان را بازی کنیم.


🔸 چرا کوکلن در پست دفاع وسط؟
مرتساکر دیروز مریض بود و هولدینگ هم کشیدگی از ناجیه ران داشت. دبوشی هم از غیبت بلند مدتی برگشته بود.بازی او را مشکل بزرگی ندیدم. اگر هافبک تدافعی باشید فرقی نمیکند کجا بازی کنید. فکر نمیکنم مشکل بازی ما این بود.


🔸 درباره عملکرد الکسیس؟
فکر میکنم در لحظه سخت بازی خوب کار کرد و احساس میکنم در نیمه اول خوب بود اما حمایت لازم را نداشت.در مجموع فکر میکنم او تمام تلاشش را کرد. این بازی تست ذهنی بزرگی برای او بود و قبل از بازی هم شکی روی این موضوع نبود. میدانم او متمرکز است و میخواهد ببرد.


🔸 درباره منچستر سیتی؟
آیا کسی میتواند آنها را متوقف کند؟ در این فصل اینکار سخت خواهد بود.متوقف کردن آنها سخت است اما معلوم نیست چه میشود اگر در خانه خودشان تصمیماتی مثل این برایشان گرفته شود غیرقابل توقف خواهند بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰