loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاه آرسنال به بازیکن بشیکتاش
نگاه آرسنال به بازیکن بشیکتاش

نگاه آرسنال به بازیکن بشیکتاش


آرسنال آماده است پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای بازیکن سابقش که فقط به ازای 400 هزار پوند آن را فروخته بود آماده کند، وی جایگزین احتمالی مسوت اوزیل خواهد بود.
این ملی پوش ترک سال 2012 آرسنال را پس از یک دوره 4 ساله و بدون حتی یک بازی در لیگ جزیره به مقصد بشیکتاش ترک کرد و در این مدت در ترکیب اصلی بشیکتاش قرار گرفت و راهش را به ترکیب تیم ملی هم پیدا کرد.

این بازیکن 25 ساله نقش مهمی در فصل فوق العاده بشیکتاش تا به اینجای کار داشته است.به نقل از روزنامه ترک، فوتوماک، آرسنال در حال آماده کردن پیشنهادی به ارزش 10 میلیون پوند برای انتقال زمستانی او است.ملی پوش ترک می تواند در پست هافبک تهاجمی یا هافبک بازیساز بازی کند که همان پستی است که مسوت اوزیلی بازی می کند که قراردادش پایان این فصل به اتمام میرسد.

اوزیاکوپ نیز 8 ماه از قراردادش با بشیکتاش باقی مانده است.بنابر منابع، بشیکتاش مذاکرات برای تمدید قرارداد را شروع کرده و پیشنهاد خوبی به او داده است.اوزيل هم تاکید کرده که در آرسنال خوشحال است اما هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.آرسنال جایگزین دیگری برای او به نام ويلشر دارد اما او هم در سال های آخر قراردادش است و ونگر مذاکرات تمدید قرارداد را به دسامبر موکول کرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : turkish football
بازدید: ۱,۵۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰