loading
در حال بررسی درخواست شما
پتی: همه کاستی ها از مربی نیست
پتی: همه کاستی ها از مربی نیست

پتی: همه کاستی ها از مربی نیست


پیرو شکست مقابل منچستر سیتی، امانوئل پتی می‌گوید آرسنال مشکل جدی بخاطر بازیکنان بی انگیزه دارد.توپچی‌ها یکشنبه با عملکردی پر نوسان با نتیجه ٣-١ در استادیوم اتحاد متحمل شکست شدند.



پتیت درباره دلایل این شکست گفت:"انگیزه مساله اصلی اکثر بازیکنان آرسنال است، روشن است که آنها هیچوقت ١٠٠ درصدشان را در زمین ارائه نمی‌دهند. وقتی اوضاع وقف مراد نیست، اکثرشان به بازی پر اشتباه ادامه می‌دهند. گاهی اوقات استعداد برایتان پیروزی می‌آورد، اما گاهی داشتن روحیه حیاتی است."



پتی، بازیکنی که تحت هدایت آرسن ونگر دو بار قهرمان لیگ برتر شد، معتقد است سرمربی قدیمی اش در بازی مقابل من سیتی اشتباه کرده است و تیم را برای شکست به زمین فرستاده است. امانوئل در گفت و گو با Paddy Power News گفت:"آرسن سعی کرد تیمش را با بازی وقف دهد. او می‌دانست سیتی خطرناک است و سعی کرد کاری بکند، اما راه را اشتباه رفت. با چنین رویکرد دفاعی ای، حداقل در ابتدا بازی، پیامی به بازیکنانش داد که رویارویی با تیم حریف چیزی است که باید نگرانش باشند و با تصمیمش به تیم خود گفت این تیم از ما قوی تر است. آرسنال دچار عدم تعادل است، و به سرعت از دست دادن مالکیت توپ ناشی از اضطراب مطلق در تیم است. در آن لحظاتی که آرسنال توپ را در اختیار داشت، برای خودشان خطرساز بودند، زیرا به محض اینکه توپ را از دست می‌دادند، سازمان یافتگی‌شان هم از دست می‌رفت. تعادلی در تیم وجود ندارد و دچار عدم تمرکز هستند. این مسائل فقط تقصیر سرمربی نیست و بازیکنان هم مقصر هستند. آنها اشتباهات ساده‌لوحانه می‌کردند و در نتیجه به حریف اجازه می‌دادند به راحتی سوار بازی باشند.از زمانی که آرسنال را از دقیقه اول تا آخر عالی دیده باشم مدت هاست می‌گذرد، و این مطمئنا به بحران اعتماد به نفس در ترکیب تیم بازمی‌گردد. اغلب مشکلات آرسنال روانی است، نه تکنیکی.



وقتی لیگ برتر بعد از وقفه بازی های ملی ادامه پیدا کند، آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت. این بازی که بی شک رویارویی حساسی خواهد بود، ترکیب ایده‌آل آرسنال را مشخص خواهد کرد.بازی بعدی از نظر روانی بسیار مهم است. نه تنها برای جدول، بلکه برای روحیه تیم، و پیامی است برای بازیکنان و هواداران.بازی مقابل تاتنهام شاید دقیقا همان چیزی باشد که آرسنال برای جلب حمایت لازم داشته باشد، اگر موفق به پیروزی شوند، بسیاری پشت تیم خواهند بود. طرفداران آرسنال نیاز به یک پیام از سوی بازیکنان دارند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۸/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : metro
بازدید: ۱,۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰